Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Od miesiąca latam na wenlafaksynie 225mg, lekarz nie chce zamienić na coś innego bo "czuć drgnięcia".

 

Drgnięcie jest widoczne w tym że nie myślę co godzinę żeby się zaj**ć.

 

Dni są różne, czasem lepiej czasem gorzej, aktualnie nie wiem czy nie wrócić na L4.

 

Mam niechęć do wstawania, zrobienia sobie posiłku, umycia się, pójścia do pracy, do jakichkolwiek obowiązków, najlepiej zamknąć się w pokoju z laptopem.

 

Przez to ledwo funkcjonuje, z dnia na dzień.

 

Jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktokolwiek?

 

komuś po lekach zachciało się wstawać, chodzić do pracy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikomu, nawet normalnemu nie chce się wstawać i iść do pracy, ale robi to i za wiele nad tym nie rozkminia.

Depresja ma różne stopnie nasilenia, a nawet w tych słabszych takie podstawowe obowiązki są przykre i męczące.

Epizod depresyjny musi całkowicie ustapić, aby chęć i satysfakcja z czegokolwiek powróciła.

Rada: czas i cierpliwość. W końcu przejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozwolę sobie traktować już ten wątek jako dziennik, może dla kogoś się przyda

 

trzymam się w pracy, choć wstawanie jest uciążliwe, człowiek najchętniej przespałby cały dzień. Miałem straszną niechęć do wielu rzeczy w tym nawet do mycia się.

 

300mg wenlafaksyny + 200mg sulpirydu

 

od miesiąca 300mg, od półtorej tygodnia czuć przebłyski coraz śmielsze

 

wczoraj miałem okropny dzień, rozbeczałem się 2 razy z niczego, w tym raz po prostu jadąc samochodem

 

totalny brak apetytu

 

bóle nóg, karku

 

poczucie że sobie nie poradzę

 

wszelkie odpowiedzi, propozycje mile widziane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

leczyłem się z nerwicy lękowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sulpiryd stosuje się w psychozach , nie w nerwicy lękowej a już na pewno nie ze współistniejącą depresją. Poszedłbym do innego lekarza skonsultować leczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sulpiryd w małych dawkach stosuje się w depresji jest to neuroleptyk także stosowany w psychozach w większych dawkach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sulpiryd w małych dawkach stosuje się w depresji jest to neuroleptyk także stosowany w psychozach w większych dawkach...

 

Może powodować depresję. Skoro po miesiącu nie ma pozytywnych skutków, to jest szansa że Sulpiryd go uziemia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem u innego, nie widzi nic złego w sulpirydzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Straszne bóle mięśni, zamienię, senność, spanie po 16h, zmęczenie, niemożność ustania na nogach, patologiczna niechec.

 

Co radzicie? Poddać się szpitalowi? Coś innego mi może być?

 

Poradzcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×