Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze,

 

Informujemy, że rozpoczęliśmy prace nad zmianą skórki forum. Zmiany są konieczne i nieuniknione ze względu na czynniki zewnętrzne, ale dołożymy wszelkich starań, aby nowa wersja była wizualnie i funkcjonalnie przybliżona do obecnej. Na pewno nowa wersja będzie bardziej nowoczesna, a przede wszystkim - i tym jest też podyktowana ta zmiana - responsywna, czyli będzie można wygodnie korzystać z forum na różnych urządzeniach mobilnych.

 

Wszelkie ostateczne decyzje w sprawie nowego wyglądu podejmowane są przez abcZdrowie, a nie Ekipę forum.

 

Cały proces potrwa od kilku do kilkunastu dni. Nowa wersja zostanie wdrożona dopiero jak zostanie gruntownie przetestowana.

 

Liczymy na Wasze zrozumienie i wsparcie.

 

Pozdrawiamy,

abcZdrowie.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dobrze, może teraz jak będę mieć włączoną Jave to nie będzie mi forum wywalało całego internetu ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tosia_j

albo sie przylozycie albo dolozycie wszelkich staran

;)

jakis skrot myslowy wam wyszedl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ale marudzicie ;).

Zmiany tak czy siak bede wiec po co tylko niepotrzebnie sie negatywnie nakrecac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zostawiłabym avatary po lewej, oraz nie wyrzucała starych emotek.

Jestem ciekawa, jak to wyjdzie, bo mnie się ten nowy wygląd podoba (że to takie chmurki z tekstem przy avatarach, fajne to).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Faktem jest, że fajnie by było jakby User został po lewej, chociaż prędzej czy póżniej człowiek się pewnie przyzwyczai.

Ale pewnie pójdą na prawą bo to jest gotowy szablon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szablon jest jeszcze modyfikowany, bo Wasze sugestie z poprzedniego tematu, jak i sugestie Ekipy pokazały, że typowo szablonowa wersja będzie średnio przyjęta. Dlatego prace nadal trwają. Także zobaczymy, jaki będzie efekt. Na razie nie ma co się nastawiać jakoś negatywnie. Może uda się tak zmodyfikować szablon, żeby zarówno avatary, jak i strona widoczności Usera została bez zmian bądź zmiana nie była zbyt drastyczna. Zobaczymy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie będą nowe maksymalne rozmiary awatarów? Czy będzie można mieć obrazek w podpisie? Jeśli tak to o jakich wymiarach?

Co z rangami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pieprz, to jest jeszcze w fazie pracy. Również zadawaliśmy te pytania, ale na razie wątpię, żeby ktokolwiek mógł na nie odpowiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

W sumie pozostawienie Usera po lewej stronie zupelnie nie wplynie na dzialanie strony wiec to akurat nie powinien byc problem. Czesto prznoszony jest na prawo przy okazji zmian bo tak maja gotowe szablony forum i nikomu nie chce sie tego zmieniac po prostu (albo ktos nie potrafi). Takze wg. mnie to zaden problem, zeby zostal po lewej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

INTEL 1, to jest tylko szablon. Wszystko jak najbardziej będzie po polsku i oczywiście na stronie będzie więcej niż jeden post. Na to mogę już spokojnie odpowiedzieć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tamten szablon to tylko jest, żeby pokazać jak będzie wyglądac grafika i interfejs.

Na pewno będzie po polsku i będzie widać wszystkie wątki i odpowiedzi tak jak jest obecnie ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, co mogę odpowiedzieć na ten moment: układ Forum pozostanie bez zmian, działy będą dokładnie w tych samych miejscach, tematy pozostaną bez zmian, kolory Użytkowników, Ekipy pozostaną bez zmian, sygnatury pozostaną bez zmian (czyli modyfikowanie kolorów, umieszczanie emotek, gifów - nie ulegnie zmianie). Co do wielkości avatarów i strony, po której "znajdzie się" Użytkownik jeszcze nie mam informacji, ponieważ jest to w fazie prac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tosia_j, dziękuję za zwrócenie uwagi na błędną kolokację, dołożymy wszelkich starań :)

 

Pieprz, co do szczegółowych pytań - pracujemy nad tym, aby wspomniane elementy były możliwie zbliżone do obecnej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tez sądze ze jak dadza mało przyjazny wizualnie szablon to połowa odejdzie na inne fora. Wystarczy popatrzec w internecie na rozne fora, tam gdzie były widoczne zmiany na "lepsze" lub strony www, jakby chociazby juz wspomniany wyzej MBank strony traca klientow. Nie jest to kwestia przywiazania do starej grafiki, tylko kwestia usuniecia dobrych starych rozwiazan, a danie nowego ktore moze i jest nowoczesne i takie perfekcyjnie graficzne ale zimne i beznadziejne ze sie odechciewa korzystac. Oby tutaj graficy sie postarali bo jak to działa na zasadzie kupilismy szablon od strony z Ameryki :mrgreen: i walniemy dwie przerobki, to bedzie zabawnie :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informujemy, że jutro o 9.30 rozpoczynamy prace wdrożeniowe nowej wersji forum. Szacujemy, że prace potrwają ok. 2h. W czasie wdrożenia forum będzie niedostępne, a po 11 zapraszamy na nowe, odświeżone forum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Informujemy, że jutro o 9.30 rozpoczynamy prace wdrożeniowe nowej wersji forum. Szacujemy, że prace potrwają ok. 2h. W czasie wdrożenia forum będzie niedostępne, a po 11 zapraszamy na nowe, odświeżone forum :)

 

No, ciekaw jestem co to będzie :D .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czy to już ostateczna wesja nowego forum?

Faktycznie, o niebo lepiej użytkuje się forum na urządzeniach mobilnych - bardzo dobry jest brak lewego panelu ale na kompie hmm...ten lewy panel to gigant jest :D.

No i przeglądając forum na komputerze brakuje jednak drobnego "rozdzielnika" między działami/tematami bo wszystko się zlewa ;).

 

Aha, i wydaje mi sę, czy gdzieś zgubiły się Prywatne Wiadomości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na kompie przy natywnej rozdziałce 1280x1024 i najnowszej becie foxa jest ok. ;) A prywatne wiadomości są jak klikniesz na głównej w swój avatar w prawym górnym rogu i z rozwijanej listy tam gdzie jest ikonka kopertki- tylko, że chochliki porwały napis "prywatne wiadomości" :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×