Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spamowa wyspa


Etna

Rekomendowane odpowiedzi

Sigrun, Aż żem się zdenerwowała, jak przeczytałam o Twojej koleżance...

mnie to z lekka dobilo...

A ić... :hide:

 

KREWETEK!!!

 

Ech! Gdybym był młodszy, miał metroseksualną budowę, włosy blond i odmienny światopogląd na sprawy polityczno-religijne, to sam bym Cię na tę randkę zaprosił! :105:

I potem wyjdzie, że ja mam jakieś wymagania względem budowy ciała, a jakbyś moich byłych widział, tobyś nazwał mnie wyrozumiałą :mhm:

 

A od tej choroby, to mi apetyt wzrósł, poszłabym na krewetki bez zobowiązań. :mrgreen:

 

kosmostrada, no tania ta Calzedonia nie jest. A im droższe rajstopy, tym szybciej podrę, taka jest zależność.

Zresztą pewnie bym w domu została wyśmiana za rajstopy w paski :evil:

 

W kuchni się wyzywają i rzucają jabłkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cyklopka, No tania nie jest, ja kupowałam na przecenie. Koleżanka bywawszy w stolicy w ich outletowym sklepie cudeńka przywoziła za super ceny. Jak nie zahaczysz, to całkiem dobrze się trzymają.

Kochana niech się śmieją, aż ich brzuchy rozbolą, a Ty cudnie będziesz wyglądac w pasiastych nóżkach. Uwielbiam fajne rajstopy, kolanówki, skarpetki... :105:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cyklopka, No ale zobacz, co chłopaki piszą, jakie znaczenie ma zdanie rodziców... Ładna noga w odjazdowej rajstopie , czy pończosze (olaboga niech chłopaki się nie ekscytują ;) ) - bajka...

Jakoś mnie w wyniku tej rozmowy wzięło na ubranie spódnicy i jakiegoś egzemplarza z mojej kolekcji - może w srebrne pajęczyny... 8) Jest plan ubraniowy na poniedziałek do pracy i na zajęcia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cyklopka, No ale zobacz, co chłopaki piszą, jakie znaczenie ma zdanie rodziców... Ładna noga w odjazdowej rajstopie , czy pończosze (olaboga niech chłopaki się nie ekscytują ) - bajka...

 

kosmostrada, za późno ;) .

 

bonsai, nie jojcz tylko wybieraj broń! :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cyklopka, No ale zobacz, co chłopaki piszą, jakie znaczenie ma zdanie rodziców...

No to, że jak mi ktoś powie, że skarpetki w paski do trzewików, to dla klauna, to mnie rani wprost na wskroś i już nie widzę tego Burtona.

A z resztą srał pies buty, jak mam awanturę w domu.

 

Przeglądam teraz strony z butami i jestem na etapie "nie ma tego, co chcę" z nutą "nie wiem do końca, czego szukam".

Można w ogóle iść w skarpetkach w paski do pracy? :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

System ECHELON v.69.666.29.10.15 [at]

188.165.22.215 nerwica.com

72.52.4.91 nerwica.com

38.97.225.184 nerwica.com

<<>>

<<

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>>

<<< dostępna jest aktualizacja modułu: erotoman, niepoprawny gawędziarz i nocny gwałciciel 3 in 1, czy chcesz zaaktualizować moduł? TAK NIE >>>

<<>

<<< aktualizacja modułu zakończona powodzeniem>>>

 

<<>>

...

...

...

...

C:/ ... <>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<<>>

<<>>

<<>>

<<>>>

...

...

...

"Niestety otrzymałem inne buty niż zamówiłem. Towaru nie da się wymienić tylko trzeba oddać. Oczywiście butów które zamówiłem już nie ma i mogę obejść się smakiem i czekać na zwrot pieniędzy. Wydaje mi się, że celowo zostały mi wysłane inne buty ponieważ tamtych już nie było na stanie. Rozumiem pomylić pudełka tego samego producenta, ale mieć inną nazwę firmy na fakturze a inna na pudełkach po butach w paczce? Co do opakowania to prawda, paczki są często uszkodzone i wyglądają jakby ktoś w nich grzebał. Nie interesuje mnie żaden rabat rekompensacyjny, po prostu już tam nie zrobię zakupów."

 

"dwa razy odesłałam buty z winy zalando,pierwszy ponieważ przysłano mi niewłaściwy rozmiar,drugi bo buty były złej jakości(jeden but ok ,drugi przebarwiony jakby ktoś go włożył do kwasu),nie zamieszczono mojej negatywnej opinii"

 

"Z taką złą obsługą się jeszcze nie spotkałam. Kupiłam 2 przedmioty. Najpierw tydzień się czeka "bo opóźnienia". Musiałam sama dzwonić czemu to tyle trwa, gdzie zdziwiona kobieta powiedziała, że przesyłka już powinna być nadana. Miała przekazać do wyjaśnienia. Dostałam tym samym dniu informację z numerem śledzenia przesyłki. Jak po 3 dniach numer był nieaktywny, znowu musiałam ja dzwonić, żeby się dowiedzieć, że tych rzeczy nie ma, i wysłali zwrot. Bez żadnego uprzedzenia, informacji. Wystawiają rzeczy których nie mają!!! a potem trzeba samemu to wyjaśniać. Porażka! nawet przepraszam nie usłyszałam za błędy."

 

"

Sylwia Klat (7 opinii) 16 lipca 2015 | 10:25

Zamówiłam buty na wakacyjny urlop - liczyłam że ponad tydzień czasu wystarczy na dostarczenie przesyłki, niestety to było za mało i zalando wysłało przesyłkę w okresie kiedy wyjeżdżałam na 2-tygodniowy urlop za granicę. W momencie, w którym otrzymałam e-maila, iż zamówienie jest gotowe do wysyłki skontaktowałam się z nimi najpierw mailowo - nie odpowiedzieli, a następnie telefonicznie z prośbą o wstrzymanie przesyłki do innego terminu lub dostarczenie jej pod inny wskazany adres. Podczas rozmowy z konsultantką z Biura Obsługi Klienta najpierw usłyszałam, iż mają zbyt dużo maili aby na wszystkie odpowiadać, a następnie usłyszałam, iż oni nie mogą zmienić adresu dostawy i muszę sama kontaktować się z firmą kurierską - próbowałam, było to awykonalne, do dzisiaj nie udało mi się dodzwonić do firmy kurierskiej z którą współpracuje zalando. Żeby było ciekawiej w międzyczasie zadzwonił do mnie kurier, czy jestem w domu, bo czeka pod drzwiami. Poprosiłam go o zmianę adresu przesyłki, przyjął, jednak przesyłka od ponad tygodnia nie trafiła pod ten adres. Sprawdziłam status w opcji śledzenia przesyłek na stronie firmy kurierskiej i wróciła do magazynu mojego miejsca zamieszkania bez próby dostarczenia pod wskazany przeze mnie adres. I teraz nie wiem, czy przesyłka wróciła do zalando, czy też nie... Żadnego maila, telefonu od zalando do dzisiaj nie otrzymałam. Zwrotu środków pieniężnych na konto także nie. To jest niepoważne traktowanie klientów, aby zamawiając towar trzeba było się martwić czy on do nas dotrze. Zero pomocy ze strony obsługi sklepu, w dzisiejszych czasach przy dzisiejszych rozwiązaniach logistycznych, żeby to klient musiał sam zajmować się logistyką swojej przesyłki, bo sklep nie może, nie chce, nie ma ludzi kompetentnych...? Nawet jeśli jest problem z dostarczeniem przesyłki, to już wielokrotnie spotykałam się z takimi zachowaniami sklepów, że to sklep sam informował mnie o problemie i pytał, czy wskazać inny adres, czy tez proponował inne rozwiązania. Fatalna obsługa klienta."

 

<<< pomijam inne nieprzemyślane wymioty werbalne w toku 66%....>>>

<<>>

<<<łądowanie kota Shroedingera biiiip biiip miau miau gul gul>>>>

<<>>

...

...

...

...

C:/ wprowadź polecenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×