Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
smolar22

POMOCY - Co tu k..... ROBIC

Rekomendowane odpowiedzi

Pomozcie , Juz sam niewiem co robic,

Jestem na granicy wyczerpania , zchudlem, nie jem wrr.

Otoz boli mnie tak jakby caly czas kaltka piersiowa , sciska, wydaje mi sie ze nie moge nabrac powietrtzai i nic nie pomaga.

3 miesiace temu zaczalem trittico 75 , ale nic od 3 tygodni biore effectin i poczytalem ze nie mozna go braz a trittico

ani innymi lekami ktore tez blokuje wychwyt zwrotny serotoniny :(

Co ja mam poczac. mam taki niepokój prawie mdleje, zalewy ciepla 24 h uczucie niepoku :(

FDoraznie jak wezem Xanax to pomaga ale ise go boje bo wiem ze uzaleznia :(

dostalem jeszcze PROMOLAN czy ozna laczyc z effectinem ?

JAk poczytae m ulotki to prawie spadlem :( boje sie

wzialem 1dna tabletke Pramolanu i tkajkby bardziej mnie dusilo i brzuch jeszcze bolał :(

ja juz niewiem czy sie zabic ? czy isc do szpitala na izbe ?

Wpadlem wczesnie jtez w hipochondrie i kazdy jakis sygnal z mojego ciala jeszcze bardziej poteguje strach (:(

effectin biore 75 od 3 tygodni ? Jak przetrwac jeszcze ? dziwne ze przez 1szy tydzien po ustaniu efektow ubocznych mialem zadowolonie itp a teraz dupa :(

Moze jest ktos z Wwy ? bylem na psuchoterpaii ale jeszcze bardziej dolega mi ból w klatce po nich :(

ja oszaleje,. az plakac sie chcei jestem bezradny :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym się tak miał męczyć to zaczął bym jeść ten xanax regularnie (wiem zły pomysł, ale to tylko moja opinia) i jak najszybciej skontaktował się ze swoim lekarzem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale bylem u lekarza :

( nie chce bo neiwiem czy raka ani nic nie dosten od xanaxu albo juz do konca zycia bede uzalezniony od leków ibede wariatem,

Poki co jeszcze normalnie mysle i jestem ok .

Niewiem czy moze jeszcze jakis zaufany psycholog ? Kurcze jak pomoc sobie i caly czas jakos egzystowac :(

Mam dopiero 28 lat i nie chce jeszcze umierac :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smolar22, Nie bój się, nie umrzesz.

Ten niepokój jest spowodowany nieświadomym lękiem.

Jeśli jesteś podczas terapii, to nie przerywaj jej.

Niech psychiatra przepisze Ci inne leki, bo xanax można brać najlepiej doraźnie, podczas nasilonego lęku. A jeśli Ty masz cały czas stany wzmożonego niepokoju to szybko możesz się uzależnić.

Idź do psychiatry i powiedz co się z Tobą dzieje.

A rozważałeś może psychoterapię na oddziale dziennym? Pracujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze jest ktos z Wwy ?

 

Hej! Jest, jest ktoś z Wawy, np. ja, jeśli potrzebujesz info o dobrym psychologu lub psychiatrze na NFZ w Warszawie, daj mi znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie wyczytałeś ,że nie można brać trittico z efectinem , ?? Wg mojej wiedzy można, ba nawet sama przez jakiś czas brałam je razem, więc moja rada mniej się wczytuj w ulotki i zaufaj lekarzowi , ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bierz dalej trinicco i zobacz co bedzie, na mnie osobiscie trinicco nie działąło zby dobrze i czułam sie po nim okropnie, jak ci nie bedzie przechodzic to zmień lek jednak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale sam sobie dobierasz leki, czy psychiatra przepisał ci jakieś dawki, a ty masz wątpliwości czy je brać? W ulotkach nie zawsze jest wszystko napisane, zaufaj zaleceniom lekarza. Jak najmniej się przejmuj.

Osobiście wydaje mi się, że jeśli boli cię bardziej po psychoterapii to może wcale nie być zły znak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :)

Co do Trittico to mozna wpisac w google haslo substance effectinu i trittico razem (pisze ze moze nawet dojsc do zespolu serotoninowego)

Leki przepisal mi psychistra. Jednak boli bardziej jak wezme pramolan. Effectin juz ponad 3 tyg biore w dawce 75 i mam mega niepokoje.

Niewiem jak nie czytac ulotewk ip skoro tak daleko to doszlo.

Pracuje ale jak trzeba bedzie to wezme chorobowe.

Podajcie namiary na psyvhologa.Najlepiej Ursynów.

Ja npo jak ide do psychiaty to mu nie wierze i zaraz ide do innego aby potwierdził a ten jak opowie inaczej to masakra.

Sam czytam i jest masakrav:(

co ja juz ma zrobvic ?

Moze jest ktos kto mnie przez to przeprwadzi. :(

Boje sie ze dlugo tak nie pociagne ;(

Psycholog moze byc nawet płatny , juz i tak stracilem majatek naleczenie :(

 

-- 10 cze 2013, 10:42 --

 

Ok to opisze na spokojnie moją sytaucję.

 

w marcu mialem drobną hipochndrię , mysli ze cos mi jest i zbyt skupiony byłem na zdrowiu.

Zrobilem badania krwi ( lekkie odchylki w rozmazie mikroskopowym)

Potem mialem malą imprezke i kolega poczestował mnie 1 szy raz w zyciu maryską.

Nigdy nawet papierosów nie paliłem i nie umialem sie zaciągac. Po kilku probach bylo ok

az do czasu kiedy zaczelo mi spłaszczac głowe i tak sciskah w klatce ze szok. Myslalem ze umieram,

Tak sie nakreciłem zze myslalem ze koniec, nie szło mnei postrzymac.

Z tym sciskiem w glowie minelo ale klatka nie i tak trwa to juz 4 miesiac.

na poczatku wzialem lek trittico 75 i nadal lęki i nic, potem probowalem znowu do lkeraza isc dal mi elicea ale po 7 dniach

znowu leki i jeszce jakby wieksze, wiec dal mi effectin + trittico - poczatek ciezki ale juz tak 3 tydzien.

Po 1sztym tygodniu bylo spoko , juz zaczynalem wracac do zywych i tu nagle ostatni tydzien - dołek

znowu mysi , niepokoj - poczytałem tez ze nie mozna łaczyc Trittico z Effectinem

http://www.drugs.com/drug-interactions/effexor-with-trazodone-2296-1524-2228-0.html

Znowu jeszcze wieksze leki az prawie zemdlałem , teraz odłozylem wszystko oprocz effectinu 75 rano

Probowalem dodac jeszcze 37,5 wieczorem ale jeszcze wiekszy niepokoj ;(

Niewiem co robic. Dostałem Pramolan na uspokojenie ale jak go wziąlem to jeszce jakby wiekszy scvisk

ból żóładka i bałem sie go na tyle ze wziąlem tylk ojedną tabletkę :(

W stanach bardzo juz ciezkich pomaga mi Xanax. ale tez sie go boje naduzywac. Takze 1 tabletka max na tydzien ;(

Co tu robic. Dodam , ze kiedy juz mnie tak dusilo tylko o wiele łagodniej i dostalm 6 lat temu effectin i brałem rok i niewiem czy pomogl czy czas

ale udalo sie. Potem mialem cos takeigo ze w glowie znaleziono mi torbiel szyszynki 6 mm i tak sie nakrecilem ze to rak

i wpadlem w hpochondrie gdyz moja mama zmarla na raka mózgu jak mialem 5 lat :( I wtedy mialem depreche

dostalem znow ueffectin i zadzialał . A teraz k.. juz ponad 3 tygodnie i jeszcze gorzej . Rozsypuje sie,

tak sie boje leków, wszystkiego , kazdy objaw to juz odlatuje ze niewiem co mam dalej począć ;(

BBoje sie ze juz nigdy nie stane na nogi ;( i juz zaraz umre, albo d stresu dostane raka lu b inną chorobe

a tego juz nei znisoe i wtedy na bank petla na szyje ;(

Co mam robic , juz nie daje rady ( :( :( buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Szkoda ze nie ma jakiesj fundacji na nerwice ktora pomaga w ciezkich przypadkach :(

Teraz dodam , ze odstawilem od piatku trittico wogole, biroe tylko effectin rano. Dzisaij w nocy nie spalem wogole.

Dostalem Stillnox na sen i wzialem go tylko w poatek w nocy i w sobote , Wczoraj myslalem ze dam rade usnac bez niego

ale nie spalem nic. W nocy okolo 4 wzialem połowke stillnoxu ale nei zasnalem ;(

Dzisiaj prawie jestem jak zombie . Nic nie jem ani nic ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

smolar22, z tych objawow ktore opisujesz, to i ja mialam podczas brania wenli, czyli bezsennosc. Idz do lekarza i niech Ci zmieni stilnox na inny, albo kup sobie w aptece bez recepty melatonine na sen i sprobuj wziac, mozesz brac nie zaszkodzi, stosuj wg ulotki. Przed snem tez wypij szklanke melisy. I melise tez pij codziennie po 3 x dziennie, oczywiscie nie bedzie tak, ze od razu wszystko Ci przejdzie, Twoj organizm walczy ale sie uspokoi. Jak masz rower sprobuj teraz ok, pol godziny do dwoch jezdzic na rowerze, np las, sciezki, tak zebys sie nie stresowal, jezdzij POWOLI.

Niedlugo bedzie lepiej, a przynajmniej powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×