Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam :)


kasza

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałam się z Wami podzielić moim problemem. Mianowicie od września 2011r. dzieje się ze mną coś zupełnie dla mnie niezrozumiałego. Nie mam już siły momentami naprawdę. Zaczęlam w tym roku studia, zdałam prawko, maturka ładnie zdana, trele morele na na na na, wszystko powinno być pięknie... Problem polega na tym, że nie potrafię się zupełnie tym cieszyć. Nie umiem odczuwać emocji. Moje życie zmieniło się tak nagle, działo się tak dużo, że mam wrażenie, że tego nie uniosłam. Myślę, że boję się wkroczyć w dorosłość, tęsknię za czasami licealnymi, za dawną sobą, za dawnym życiem. Studiuję zaocznie, "chcę" znaleźć pracę, ale jak o tym pomyślę, to... No właśnie. Duszność, serce wali, oddycham jak zażynana, silne lęki, bóle serca, bóle w klatce piersiowej. Na początku tak było, że tylko na myśl o pracy tak miałam. Teraz mam tak przed pracą, przed uczelnią, przed wyjściem do sklepu, mam prawko, a boję się jechać autem, boję się wsiąść do autobusu. Wszystkiego się okropnie lękam, zupełnie nie wiem dlaczego, mam wrażenie, że zemdleję, zwariuję, uduszę się.Tak mi się to odbiło na psychice, że czuję się jak taka roślinka niezdolna do niczego, najchętniej siedziałabym w domu, tam się czuję bezpiecznie. Doszłam do tego, że mam lęk przed lękiem. Nie mam na nic ochoty, udaję przed wszystkimi, że wszystko jest OK. Byłam raz u lekarki, internistki, w sprawie przeziębienia, aż wkońcu wymruczałam co się ze mną ostatnio dzieje, to powiedziała, że podejrzewa nerwicę, ale najlepiej żebym udała się do psychologa/psychiatry, zrobiła mi badania krwi, bo coś tam o tarczycy mówiła, ale jest OK. A teraz najgorsze: ciągle myślę o śmierci. Nie pod tym względem, że chcę popełnić samobójstwo. Myślę w ten sposób: "Po co mam to zrobić, pojechać, uczyć się, iść na imprezę ....., przecież to nie ma sensu, I TAK UMRĘ". Wiem, chore. Ale nie umiem sie wyzwolić zupełnie od tej myśli. Mam wyrzuty sumienia, nie wiem dlaczego. Powo