Skocz do zawartości
Nerwica.com

Wkurza mnie:


*Wiola*

Rekomendowane odpowiedzi

Kestrel powinni Cię poinformować, że może wystąpić taka sytuacja tym bardziej, że jak widać to się często zdarza. W razie "w" zawsze możesz się starać o przesłuchanie rozmowy z konsultantem w ramach dowodu, że nie było żadnego info o takiej ewentualności.

Jeśli sporo osób będzie to zgłaszało to będą umarzać te płatności bo potracą klientów, a nie opłaca im się uzyskanie jednorazowej płatności w zamian za straty abonentów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak , przesluchanie rozmów z konsultantem przez bok działa na nich jak płachta na byka . Tym sposobem uznano mi reklamacje tableta tym razem z orange , kiedy wcześniej straszyli mnie dwoma abonamentami , a ewidentnie konsultant przygral w kulki . I tak by wmowili dziecko w brzuch .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kestrel nie wolno odpuszczać. Jakby mnie coś takiego spotkało to zrobiłabym kurde akcje jak anty nc+ :D

Pracowałam w "tym biznesie" parę lat i jak masowo zaczynają napływać reklamacje/rezygnacje to firma idzie na ugody. Tylko sporo ludzi woli zapłacić zamiast walczyć o swoje, jak to u nas z wszystkim bywa :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kastrel, sprobuj się jakoś odwołać. Mi dziecko przełączyło w telefonie wi fi na płatny internet i w jeden dzień poszło 600 zł (oglądałam filmy na youtube w telefonie jak nie mogłam zasnąć...). Napisaliśmy odwołanie i anulowali te 600 zł z rachunku. Spróbuj, może się uda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SmutnaTęcza

Kestrel mnie się kiedyś przypadkowo włączył net w telefonie (niezablokowana klawiatura i w ten sposób jakoś się połączyło, gdy był w torbie). Wysiadam godzinę później z pociągu, a tam net włączony. Nabiło mi potem na rachunku jakieś 50zł. :? Ale to w Plusie było. Kiedyś miałam umowę w Orange, ale odeszłam stamtąd ze względu na notoryczny brak zasięgu. :x

 

Ale Tobie to naprawdę współczuję. Oby dało się to jakoś wyjaśnić i obyś nie musiał tej kosmicznej sumy płacić za jakąś bzdurę. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkurwia mnie, że poszedłem na 6 do pracy, żeby zobaczyć zdziwione mordy współpracowników, bo przeciez nasz zespół miał nie przychodzić, bo jest przestój. Wkurwia mnie, że ten brudny menadzer z Koziej Wolki nie raczył do mnie zadzwonić, a do reszty tak. Wkurwia mnie, że wyszedłem na idiotę, bo kierownik uwierzył temu kretynowi, że mnie poinformował, a nie mnie. Wkurwia mnie, że teraz z bożej łaski raczył wysłać smsa, że jest przestój do końca tygodnia :hide::evil::evil: I ta zima będzie ponoć beznadziejna, bo nie ma zlecen. Skąd ja kurva wezmę pieniądze? Jak tu znalezc cos dorywczo, zeby pokrywalo sie z pourywanym grafikiem w pierwszej robocie? Nie ogarniam :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin20.04 to nie sluchaj jej :smile:

Nie słucham, raz przesłuchałem i okazała się takim badziewiem że drugi raz jej nie włączę. Po takiej mieszance zespołów spodziewałem się czegoś lepszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×