Pomocy !!! Mam coś takiego jak otępnienie !!!!

Inne zaburzenia.

Pomocy !!! Mam coś takiego jak otępnienie !!!!

przez Robert2345 06 mar 2011, 16:53
Witam.Mam 27 lat i choruje na jakąś dziwną chorobe podobną do otępienia.Wszystko zaczęło sie nieco ponad 3 lata temu czyli w roku 2007 kiedy trafiłem na oddział psychiatryczny po raz 2.Miałem znaczne
urojenia i dostałem lek CLOPIXOL DEPOT .Tylko ,ze ja go dostałem w BARDZO DUZEJ DAWCE .Uważam nawet ,ze moja lekarka mi go przedawkowała ,ponieważ wystąpiły liczne dyskinezy ( w tym wypadku kręcze ).Dusiłem się , bardzo sie żle czułem, wzywano lekarza dyżurnego ,który zlecił mi zastrzyk jakiś po którym zrobiło mi sie lepiej.Innym razem kiedy wystapił taki kręcz pielegniarka podłączyła mi kroplówke.Przez cały czas na CLOPIXOLU czułem sie bardzo żle ,przede wszystkim myślenie miałem znacznie spowolniałe i byłem otępiały.Nie mogłem mówić,miałem pustke w głowie !!! Wypisano mnie w takim stanie do domu i wciąż byłem na CLOPIXOL DEPOT .Myslałem ,że sytuacja sie zmieni kiedy moja lekarka odstawi mi ten lek i zamieni go innym .Niestety tak sie jednak nie stało.Dodam ,że choruje na psychoze schizoafektywną...Od tego czasu minęły już ponad 3 lata a ja jestem w sumie po 5 hospitalizacjach w szpitalu psychiatrycznym.Mam tą własnie chorobe której nie potrafie nazwac (oprócz psychozy schizoafektywnej ).Objawy są następujące:Wolniejsze myslenie,ogromne problemy z pamięcią i koncentracją.Czuje sie jakbym zył w rzeczywistości wirtualnej.Mam ogromne problemy z myśleniem logicznym ,rozumowaniem i ogólnie myśleniem.Praktycznie nigdzie nie wychodze z domu,z nikim sie nie spotykam bo nie mam nic do powiedzenia,brakuje mi słów.Nie moge pracować ze względu na swoje myslenie a raczej jego brak.Narzekam na stałe złe samopoczucie i dyskomfort psychiczny.Kiedy czytam coś to nic z tego nie zapamiętuje.Podobnie kiedy oglądam jakiś film to gubie wątki i nie wiem o co chodzi.Jestem złym rozmówcą ,oprócz tego ze sam nie mam nic do powiedzenia to nie rozumiem o czym inni rozmawiają.Mam problemy z zyciem emocjonalnym.Dawniej do wszstkiego podchodziłem bardzo emocjonalnie teraz jestem blady emocjonanie.Wszystko mnie nudzi, nie potrafie sie niczym zająć tylko cały czas pale papierosy i pije kawe.Mam silny syndrom amotywacyjny ,nic mi sie nie chce.Nie moge skupić uwagi.Nastąpiła u mnie zmiana osobowości.DAWNIEJ TEGO WSZYSTKIEGO NIE BYLO,to teraz od 3 lat czuje sie jakos inaczej,gorzej i mam te wszytkie objawy .PROSZE POMOZCIE CO TO MOZE BYC ZA CHOROBA I JAK TO WYLECZYC......
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
06 mar 2011, 16:18

Pomocy !!! Mam coś takiego jak otępnienie !!!!

przez nietoperz002 06 mar 2011, 17:28
Wydaję mi się że w Twoim przypadku jak i w moim to derealizacja.Skonsultuj się ze swoim lekarzem,powiedz o co chodzi.Ja tez mam podobne objawy do Twoich.Nie doszukuj się u siebie dodatkowych chorób,bo jeszcze zwariujesz jak ja niedawno.Staraj się uspokoić i nie zastanawiać się nad tym jak się czujesz.Ja tez mam to ok 3 lat z tym ze mi się tak zrobiło po amfetaminie.Spowolnione myslenie,poczucie odrealnienia jakbym nie istaniał i wszystko wydaję się takie inne.Nerwica robi swoje w moim przypadku lękowa z zaburzeniami derealizacyjnymi.NIE ZAŁAMUJ SIĘ I DO LEKARZA MARSZ ! Może popros o jakis lek aktywizujący,Solian w małych dawkach albo wellbutrin?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
27 lut 2011, 23:52

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do