amitryptylina pytanie

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

amitryptylina pytanie

przez ozi198 23 cze 2009, 22:29
witam mam pytanie co do leku amitryptylina .Biore ten lek na nerwice około 2 miesiecy poczatkowo w dawce 3 razy dziennie po 1 tabletce 10 mg obecnie 3 tab po 25 mg mam pytanie bo wczesniej mialem takie akcje ze czulem sie jakis nieobecny jakby zdezorientowany czy zamulony .Tak bylo gdy brale lorafen ale stopniowo go odstawialem i 2 tyg juz nie biore moze dluzej ale znow mam takie uczucie jak bym byl na bani czy to moze byc od tej amitrypliliny ? Nadmienie ze neurologicznie jest wszystko ok
Ostatnio edytowano 23 cze 2009, 22:56 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie powielaj jednego postu w wielu działach bo robisz bałagan!
ozi198
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
31 lip 2006, 13:05

Re: amitryptylina pytanie

przez miko84 24 cze 2009, 08:34
Ano może być, bo amitryptylina to BARDZO sedatywny lek.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Przeskocz do