Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ozi198

amitryptylina pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie co do leku amitryptylina .Biore ten lek na nerwice około 2 miesiecy poczatkowo w dawce 3 razy dziennie po 1 tabletce 10 mg obecnie 3 tab po 25 mg mam pytanie bo wczesniej mialem takie akcje ze czulem sie jakis nieobecny jakby zdezorientowany czy zamulony .Tak bylo gdy brale lorafen ale stopniowo go odstawialem i 2 tyg juz nie biore moze dluzej ale znow mam takie uczucie jak bym byl na bani czy to moze byc od tej amitrypliliny ? Nadmienie ze neurologicznie jest wszystko ok

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ano może być, bo amitryptylina to BARDZO sedatywny lek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×