Obłęd czy choroba? Pocieszcie, poratujcie

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Obłęd czy choroba? Pocieszcie, poratujcie

przez tomekkk24 20 lip 2010, 23:16
Witam zmagam sie z ty gównem juz od 5 lat raz jest lepiej raz gorzej.najwiekszym problemem jest ten oddech :( mam 28 lat tyle co ja zrobiłem badan przez 5 lat to niektórzy przez cale zycie tego nie zrobia :!: jestem juz wykonczony psychicznie i fizycznie rezonansy usg wszystkiego badania krwi co miesiac no idiotyzm do potegi.a najgorzej jest z tym płytkim oddechem ciagle o tym mysle zmuszam sie łapie te powietrze jak ryba zeby tylko oddechnac pełna piersia ale to sie potem juz wogóle nieudaje wpadam w panike zaczynam kaszlec i tp pojechałem pare dni temu na pogotowie porobili badania rtg płuc nawet gazometrie i kopa w dupe i do domu z wypiosem nerwica.a objawy jak byly tak sa.do tego co zjem to stoi mi w gardle niechce sie odbic zoladek tez znerwicowany to jest mozliwe?????wmawiam sobie przepukline przełykowa ale dwuch lekarzy mi powiedzialo ze niemanm tego a ciezar na piersiach jest i oddechu brak.OBŁED.BRALEM XANAX LORAFEN RUDOTEL spie po tym ale zeby na ten oddeh pomogło to nic.co ja mam robic dalej szukacd przyczyny medycznej??czy sie zalamac :why:
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
17 paź 2006, 19:42

Re: Obłęd czy choroba? Pocieszcie, poratujcie

przez koszatniczka 21 lip 2010, 11:09
hej :) ja mam 21 lat, mój początek z nerwicą wyglądał właśnie tak że zaczęłam kontrolować oddech, strasznie męczące, tylko sen był wybawieniem bo o tym nie myślałam... mialam wrazenie ze zaraz sie udusze i kontrolowałam oddech cały czas, oprócz snu;/ wiem troszke to coś innego niz u Ciebie ale też związane z oddychaniem... zaczęłam normalnie funkcjonowac wtedy, gdy poszłam do szkoły we wrześniu- nadmiar obowiazków był zbawienny :) pamietaj że Tobie tez to minie, wiecznie trwać nie bedzie... moze psychiatra przepisze Ci coś co nie uzależnia tak jak np. xanax który bierze się w razie wystąpienia napadów paniki czy jakichś ataków... ja brałam seroxat na swoje przypadłosci a potem asertin ktory postawił mnie na nogi :) powiedz tylko jak długo męczy Cię ten oddech?? i czy dolegliwości ustają kiedy przestajesz o tym myśleć?? tzn. czy oddycha Ci się dobrze jeśli zapomnisz o tym na chwilę?
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:17

Re: Obłęd czy choroba? Pocieszcie, poratujcie

przez tomekkk24 21 lip 2010, 18:05
Pare razy do roku mnie dopada teraz trzyma juz kolo miesiaca tak.jak jestem czyms zajety to nawet niewiem ze oddycham jak tylko pomysle tak odrazu panika uczucie ze pluca sie zmniejszyly i próby nabrania pełnego wdechu....szok....tak juz sobie mysle czy aby napewno to nerwica.... :(
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
17 paź 2006, 19:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do