Dziwne objawy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Dziwne objawy

Avatar użytkownika
przez Ingrid 05 lip 2010, 20:03
Witam
OD pewnego czasu mam nastepujace objawy:
mrowienie twarzy, rąk, nóg
napieciowy ból głowy
uczucie płyniecia , chwiania sie
Czy to moze byc nerwica??
JAk z nia walczyc ??
Dostałam Atarax i jest ( mam takie wrazenie) lepiej.
Pozdrawiam
Nadzieja umiera ostatnia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
06 gru 2009, 18:16

Re: Dziwne objawy

Avatar użytkownika
przez MARIAN1967 05 lip 2010, 22:16
A w jakiej sytuacji pojawiają się te objawy?
О белые розы ,что с ними сделал снег и морозы ... Don't worry ,be happy ...Всё будет хорошо ...it's a beautiful life .......
Avatar użytkownika
Offline
Posty
614
Dołączył(a)
03 sty 2009, 20:32
Lokalizacja
Ostrzeszów

Re: Dziwne objawy

Avatar użytkownika
przez Ingrid 06 lip 2010, 08:16
MARIAN1967 napisał(a):A w jakiej sytuacji pojawiają się te objawy?

poprostu są. BEz powodu
Nadzieja umiera ostatnia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
06 gru 2009, 18:16

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Dziwne objawy

Avatar użytkownika
przez toska 06 lip 2010, 13:50
a nie myślałaś żeby pójść do neurologa i poprosić o skierowanie na tomografię?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
05 lip 2010, 12:17
Lokalizacja
Trójmiasto

Re: Dziwne objawy

Avatar użytkownika
przez MARIAN1967 06 lip 2010, 22:04
Dziwne ,nie dziwne,wczoraj była upalna pogoda i też miałem mrowienie .Dzisiaj przyjemny chłód i brak mrowienia .I tak od kilku lat w czasie upałów nasila [pojawia ] mi się mrowienie.Nie ma to w tym przypadku nic wspólnego z nerwicą.Tak samo mam z zawrotami głowy.U mnie te problemy nie mają nic wspólnego z nerwicą ,ale w niektórych przypadkach mogą być objawami nerwicy.
О белые розы ,что с ними сделал снег и морозы ... Don't worry ,be happy ...Всё будет хорошо ...it's a beautiful life .......
Avatar użytkownika
Offline
Posty
614
Dołączył(a)
03 sty 2009, 20:32
Lokalizacja
Ostrzeszów

Re: Dziwne objawy

Avatar użytkownika
przez wazniak 07 lip 2010, 19:48
- dieta
- nerwy
- zmeczenie
- upaly przeciez generalnie oslabiaja organizm

i nastaw sie do tego pozytywnie! gdy bedziesz myslala ze cos ci jest - to cos ci bedzie. 0 paniki = bardzo mala ilosc takich objawow.
glowa do gory


dodam tylko, ze skoro weszlas na to forum - to juz na 110 % to jest nerwica
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
18 sty 2010, 18:33
Lokalizacja
Poznań ;)

Re: Dziwne objawy

Avatar użytkownika
przez Ingrid 02 sie 2010, 13:17
chryste ja sobie ztym nie radze.. :roll:
Ktos tu pytał czy byłam u neurologa. Alez ja chodze do niego od lat.
LEcze sie na padaczke.
Kiedyś brałam Trileptal i Clonazepam. I było super.
LEkarz odrzucił mi Cloanzepam i zaczeły sie schody..
Napiecie, mioklony itp Ale to inna historia
Później dostałam Kepre... i miałam silen uboczne
depresje
mysli samobojcze
zawroty głowy
itd

TEraz biore Depakine. JEst OK.
Ale gdzieś pomiedzy Kepra a momentem kiedy zaczełam brać Depakien zaczeła sie nerwica...
bo to chyba jest nerwica??
dusznosci
mrowienie
napiecie
kiedys nie miałam problemów z potliwoscia...teraz jestem cała mokra...
Juz nie wiem jak sobie pomoc...
Nadzieja umiera ostatnia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
06 gru 2009, 18:16

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

Przeskocz do