Skocz do zawartości
Nerwica.com

Czy mam depresję?


misia0505

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, pytanie wyrażone jest w temacie, ale opisze co mnie nurtuje.

 

Otóż mam 17 lat, jestem uczennicą 1 klasy technikum. Ostatnio w moim życiu troche się poprzewracało. Zerwał ze mną chłopak, którego kochałam. 2 godziny po rozstaniu widziałam go razem z moją przyjaciółką, bardzo szczęśliwych, strasznie mnie to zabolało. Następnie . ech, mam wstręt do siebie. mam 172cm wzrostu i waże 80 kg. Próbuje biegać, stosuje diety, ale ciężko mi jest schudnąć, bo choruje na astmę i alergię i po prostu zażywam takie leki, od których po prostu zwiększa mi się apetyt no i tyje. :( Moja waga była dla mnie tematem "tabu" dopóki pielęgniarka nie dała karteczki z bilansem i w "innych uwagach" wpisała, że mam podejrzenie otyłości. Szczerze mówiąc załamało mnie to, do tego moja mama przeczytawszy to zaczeła mnie wyzywać od grubasów itp;( heh no i straciłam 2 przyjaciół (1 przyjaciółkę, która odeszła z moim chłopakiem i 1 przyjaciela, który po prostu zdenerwował się na mnie i odszedł ode mnie). Jestem uczennicą z najlepsza średnią w klasie no i cała klasa na mnie wręcz "żeruje" codziennie słysze "daj mi prace domowa, zgos sie do odp bo mnie zapyta" za każdym razem jak odmówie wyzywają mnie od kujonek itp (ale to nie zawsze). Po prostu moja klasa też mnie wykańcza.