Skocz do zawartości
Nerwica.com

Czas się przywitać


PoProstuAnia

Rekomendowane odpowiedzi

Nieśmiało witam się i ja :)

(UWAGA MOŻE BYĆ DŁUGO I NUDNO)

 

Zawsze miałam problemy z rubryczką "o mnie", ale spróbuję.

Imię można wywnioskować po nicku, mam 22 lata, studiuję w Krakowie, lubię przeróżniaste filmy i książki, chętnie piekę i gotuję, nikt się nie otruł więc chyba nie tragicznie. Czasem chętnie wybiorę się do kina, teatru czy na koncert, byle nie za często, bo wtedy ludzie zaczynają mnie męczyć i drażnić. Jedynie dziećmi mogłabym się zajmować cały czas bez "ludziowstrętu".

Na ogół odbierana jestem jako cicha i trochę wycofana- co milsi twierdzą, że tajemnicza, ale całkiem sympatyczna i inteligentna.

 

Co mnie tu przywiało?

Depresja. Właściwie bez wyraźnej przyczyny zaczęłam przepłakiwać praktycznie każdą wolną chwilę i straciłam motywacje do czegokolwiek (co lubię, co powinnam). Mam wrażenie, że bardziej egzystuję niż żyję a i ta egzystencja nie ma za dużo sensu.

 

Wiem, że sama sobie nie poradzę, dlatego też przedwczoraj spotkałam się z terapeutką w ramach konsultacji oferowanych przez szkołę. Pani stwierdziła, że to prawdopodobnie depresja i że powinnam przepracować dzieciństwo (zapewne racja). Powiedziała, że najlepsza byłaby terapia grupowa ok 3x/tyg. Ponieważ z nią było możliwe tylko jednorazowe spotkanie to poleciła ośrodek na Lenartowicza (z tego co doczytałam na forum, ma niepochlebne opinie).

 

I tu proszę o pomoc bo szczerze nie mam pojęcia co dalej.

1. Spróbować tam gdzie ona polecała?

2. Poszukać kogoś innego (psychiatry i psychoterapeuty? i jak trafić "w miarę" dobrze, żeby ktoś mnie nie zostawił w jeszcze gorszym stanie niż teraz jestem ?)

 

Jak kogoś zanudziłam to przepraszam, ale ostrzegałam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.