Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pisze dowas poniewaz mam pytanie odnosnie depresji a dokladniej objawow jakie posiadam . Moj glowny problem to taki ze niechce wychodzic z domu poniewaz czuje sie okropnie jak by niewiele do mnie docieralo niepotrafie zaczac normalnie rozmowy a jesli ja zaczne to trace sens rozmowy tak jak by cos tkwilo we mnie sprawiajac ze niemoge normalnie porozmawiac glownie tylko pojedyncze slowa tak jak by niedocieralo do mnie to co sie mowi do tego dochodza nerwy ze spotkam kogos i zauwaza ze cos jest ze

mna nie tak czy ktores z was mialo cos takiego ?? ja nawet dokladnie niepotrafie opisac tego wszystkiego bo to jusz jest dla mnie problemem zeby zebrac wszystkie mysli i sie w tym niepogubic ..U psychiatry bylem obecnie zazywam 7 dzien Seronil po ktorym jak narazie nieczuje sie wcale lepiej nie tyle co jestem spiacy co klade sie na luzku i proboje zasnac i tak bym sobie lezal prosze doradzcie cos lub powiedzcie czy Seronil pomoze bo czuje sie z tym fatalnie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy miałeś badaną tarczycę? Jeśli nie to koniecznie zrób sobie badania poziomu hormonów T3, T4 oraz TSH. O skierowanie poproś lekarza rodzinnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak mialem robione te testy na tarczyce bo znajoma mi powiedziala ze moze to jest taka przyczyna ale wyszlo ze wszystko w tym kierunku ze mna wporzadku .. ja wiem ze to jest jakas swego rodzaju depresja ale gdybym tylko mogl wstanie normalnie porozmawiac cos owego niesiedzialo mi w glowie to ja bym nienarzekal i wychodzil do ludzi usmiechniety z wiara ze moge sobie z nimi spokojnie porozmawiac a tak to musze ich unikac i to jest okropne ze zycie idzie naprzod a ja puki co niepotrafie i stanolem w miejscu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spowolniałe myślenie, trudności z wysławianiem się, jest spowodowane w depresji brakiem neuroprzekaźników w mózgu, takich jak serotonina, czy dopamina. Leki p/depresyjne pomagają utrzymać ich optymalny poziom.

 

Substancja aktywna Seronilu - fluoksetyna - zaczyna działać zazwyczaj po 2-4 tygodniach. Jeśli po tym czasie nie nastąpi poprawa, lub jeśli objawy uboczne bardzo się nasilą, poproś swojego lekarza o zmianę leku. Czesto potrzeba kilku prób zanim znajdzie się dla siebie odpowiedni lek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dpr od kiedy tak masz? Ja mam dokładnie tak samo, takie dziwne uczucie pustki, ktoś coś do mnie mówi a we mnie nie wywołuje to żadnej reakcji, każda moja wypowiedź jest wymęczona, potrzeba dużo wysiłku żeby wycisnąć z siebie jedną konkretną myśl, a nie sprawia to przyjemności. Mam wrażenie że np. podczas rozmowy cały proces przetwarzania informacji u zdrowej osoby odbywa się podświadomie a ja tą całą prace tak jakbym musiał odbywać świadomie. Zastanawiam się nad tym co w danej sytuacji czuję zamiast po prostu to czuć... Może to być adhd, czyli brak dopaminy, ale do końca nie jestem przekonany, nie wiem co ma mieć z tym tarczyca doczynienia??? A jak działa na Ciebie fluoksetyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej no bardzo możliwe ze mamy tak samo takie cos to pojawia mi sie co kilka miesiecy:( najpierw jest dobrze jestem kontaktywny normalnie rozmawiam i dochodzi to do mnie az tu naGle zaczyna sie cos dziac niedobrego i dobieram sobie do glowy ze cos jest nie tak i pograzam sie w ty coraz bardziej tez sie zastanawiam wlasciwie jak rozmawiaja nawet znajomi to ja milcze i sie zastanawiam czemu niemoge wejsc do tej rozmowy jestem bezradny a seronil bralem przez 30 dni w dawce 20 mg na dobe i czulem sie fatalnie z luzka nawet ciezko bylo mi stac mialem takie nerwy ze chcialem tylko lezec i nic wiecej .Wiec przestalem to brac Wrocilem do Asentry ale jak narazie tez nic nieskutkuje poprosze psychiatre przy nastepnej wizycie o bioxetin bo to ma chyba najwieksza zawartosc fluoksetyny bo uspakajacze nie sa az tak potrzebne mi sie wydaje jesli zaczne rozmawiac to spokoj sie sam wyrobi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wskazuje na depresje dwubiegunową, u mnie to jest stan permanentny, chociaż też jest czasem lepiej czasem gorzej, Jest troche leków które możesz jeszcze przetestować, więc coś zapewne pomoże...poczytaj o tyrozynie, jest to całkiem ciekawy suplement.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×