Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
ruda-grazyna

Niedoczynność tarczycy/hashimoto a skutki uboczne

Rekomendowane odpowiedzi

Temat zwłaszcza dla dziewczyn,które mają wymienione wyżej choroby. Piszę na tym forum,ponieważ sama po sobie wiem,że zaburzenia hormonalne potrafią nieźle namieszać w psychice. Zanim zostałam zdiagnozowana,miałam stany lękowe,może nawet nerwicę lekową(stwierdzam to sama po objawach,gdyż nie byłam z tym u psychologa) w każdym bądź razie psychicznie czułam się wykończona i bardzo rozkojarzona.

Teraz mam unormowane hormony,ale zastanawiam się,czy to co dzieje się ze mną,nie jest związane jednak z Hashimoto. Gdzieś wyczytałam,że syntetyczne hormony tarczycy mogą powodować skoki ciśnienia(często mam podwyższone). Mam swoje lepsze i gorsze dni,ale tak w sumie raczej ma większość z ludzi,niezależnie od poziomu hormonów. Ostatnio obawiam się,że znów rozchwiałam się hormonalnie,bo znam już te objawy i to mi na to wskazuje. Musze chyba udać się do swojej endokrynolog.

Chciałabym,aby wypowiedziały się osoby,które to dotyczy w jakiś sposób-zwłaszcza chodzi mi o opisanie dokuczliwych objawów,jakie wam towarzyszą,nawet pomimo zażywania leków.

To chyba tyle. Wiem,że chaotycznie,ale jakoś mam dziwny nastrój i ciężko mi się skoncentrować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×