Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość magnolia84

hasiok

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmiercionauta, w Wadowicach będą smażone udka papieża serwować :mrgreen: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

na_leśnik, nie mow o Wadowicach bo musze tam dzis jechac :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

na_leśnik, bede spiewac pod oknem papieskim. U mnie we wsi mochery juz wywiesily flagi i zdjecia w okna :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Asmo, dobrze, że odstawiłeś antydepresanty. Niby brałeś tylko połówkę paro, ale to dysforyczne pobudzenie kojarzy mi się z wpływem leków przeciwdepresyjnych.

 

Czy ta dysforyczna mania czy pobudzenie to jest tak, że człowieka wkurza wszystko wokół, że ma ochotę napie...lać ludzi kijem? Ja to miałam po odstawieniu setaloftu.

Teraz z powrotem biorę i znow mi się to zaczyna, w piątek w przychodni o mało baby nie pobiłam. Bo się chciała do kolejki wepchać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jestem agresywna a Ty zejdz ze mnie, kocie, bo się przypierdoliłaś. Nie masz życia prywatnego tylko tkwisz tu , sama to napisalas :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lucy1979, :shock: że co proszę. Każdy chyba sądzi według siebie. Mam swoje życie prywatne a nawet na ciebie nie weszłam, żebym musiała z ciebie schodzić no ale ty masz tu z prawie każdym problem.

EOT

 

-- 27 kwi 2014, 12:39 --

 

No wlasnie cos jest na rzeczy. Lekarz wie co robi. Moze wkoncu zaczniemy zmierzac w dobra strone. A swoja droga skoro karba zmniejsza stezenie lamo i kwety to nie powinienem ich inaczej dawkowac? Lekarz nic z tym nie zrobil tylko kwete zwiekszyl. Ale wiem ze wie co robi. Zapytam na wizycie.

 

Trzymam kciuki. A zawsze możesz zapytać jak widzi dawkowanie lamo i kwetiapiny w połączeniu z karbamazepiną.

a po kiego grzyba ma łaczyć dwa stabilizatory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama pisałaś, że siedzisz na forum ciągle, przez natręctwa. Ciebie dziwi, że ktoś jest agresywny? Wielkie oczy robisz, a mnie dziwi, że ktoś ma natręctwa. Ja mam problem z agresją, miedzy innymi a Ty masz natręctwa. I czemu tu się dziwic?

Nie chcesz wojny ze mną to nie komentuj postów moich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lucy1979, napisałam, ze zaczęłam pisac na forum ponownie a nie że ciągle tu siedze.Dziewczyno mam życie prywatne i zawodowe na forum wchodzę by pogadac o lekach i z osobami które lubię więc zbastuj. To forum publiczne licz się z tym,że Twoją wypowiedz ktoś skomentuje i niekoniecznie będzie ci się to podobać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wlasnie cos jest na rzeczy. Lekarz wie co robi. Moze wkoncu zaczniemy zmierzac w dobra strone. A swoja droga skoro karba zmniejsza stezenie lamo i kwety to nie powinienem ich inaczej dawkowac? Lekarz nic z tym nie zrobil tylko kwete zwiekszyl. Ale wiem ze wie co robi. Zapytam na wizycie.

 

Trzymam kciuki. A zawsze możesz zapytać jak widzi dawkowanie lamo i kwetiapiny w połączeniu z karbamazepiną.

a po kiego grzyba ma łaczyć dwa stabilizatory?

Nie lepiej zwiększyć lamo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty w ogóle rozumiesz co ja piszę do Ciebie? Bo chyba specjalnie kota ogonem wywracasz. Chodzi mi o to, że jesteśmy na forum gdzie ludzie mają różne psychiczne problemy. Powinniśmy się wspierać. Nie ma problemów lepszych i gorszych. To tak jakbyś weszla na dział schizofrenii i wydziwiała, że ktoś widzi cos czego nie ma. Tak właśnie mnie potraktowałaś, głupio komentując, ' ale ty agresywna jesteś'. Co myślisz, że tego nie wiem?

I co się tak burzysz, że napisałam , ze tu ciurkiem siedzisz. A rób sobie co chcesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Kalexb to gdzie on ?

Dzięki Detektyw za zainteresowanie moją osobą . Miałem ostatnio duże problemy ( i jeszcze trochę mam ) ze swoją psychiką po dragach .Nawet z domu bałem się wyjść ( zjazdy gorsze niz po ścierwie amfie ), myśli samobuj,,, , lęki takie ,że myślałem iż serce mi wyskoczy gardłem . Dostałem po dupie .Oj kużwa .

Teraz armatnie dawki leków przyjmuję i nawet neurolepta musiałem dofasolić ( flupentiksol , na który tak narzekałem ) .

Kiedy Państwo weżmie się za handel tym syfem RC w Necie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kalebx3,zdaje się że jak dostajesz syf z RC to masz dołączoną inf.że to odczynnik chemiczny absolutnie nie nadający się do spożycia.trzeba było posłuchać ulotki dołączonej do opakowania :lol:

 

gdzie jest elo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buka , taaa . ;)

Nie piszą też do czego to ma służyć ( a,że smrodzidełka czasem do odstraszania bąków i nietoperzy ) ;)

Może to ma służyć do szorowania kibli , bo jeden środek ( 3MMC ) wyżarł ( poparzył )mi tak solidnie jęzor i kawałek śluzówki w nosie ,że jeść prawie przez tydzień ciężko było . Toż to HU-JE jebane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kalebx3, te twoje teksty o wibratorach i ćpaniu tak śmiesznie kontrastują z tym av z Jezusem

niepowtarzalny jesteś :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kalebx3, głupiś, trza było per oral w "bombce" (chusteczka higieniczna) albo w kapsułce żelatynowej zapodać :D

 

-- 30 kwi 2014, 16:49 --

 

Co ja bym dał za farmaceutycznej czystości MXE ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

buka spokojnie konczylam obraz bo neta mi odcieli na kilka h : D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kalebx3, głupiś, trza było per oral w "bombce" (chusteczka higieniczna) albo w kapsułce żelatynowej zapodać

oj głupi , głupi że za takie łajno się wziąłem .

Per oral mówisz , żeby mi jeszcze jakiego wrzoda na żołądku wypaliło . No , ale może masz rację . Na opakowaniu nie pisało jak bezpiecznie sie tym naćpać . Tylko "produkt nie do spożycia dla ludzi " tylko do syntez, w dupe lepsi fachowcy na czele z tym poje-busem ich popapranym lichym w morde kopanym chemikiem . Nawet potem zadzwoniłem do nich( dostałem od nich telefon , jako ,że zamówienie za około 300zł zrobiłem, ot niby ,że ja konkretny klient ) , co tu mi puścili za syf a nie MXE , to debil właściciel mi powiedział ,że wynagrodzi mi to wysyłając inne odczyniki chemiczne , a najwięcej speedujących .O kużwa!(zaraz sobie pomyślałem ,że pewnie po nich to w trumnie mnie na cmentarz wywiozą w podkolanówkach .Ja mu na to ,że nie potrzeba mi takich marności jak to ma być jak to wasze ala-MXE , lipa.

Kalebx3, te twoje teksty o wibratorach i ćpaniu tak śmiesznie kontrastują z tym av z Jezusem

Jezus powiedział ,żeby przychodzili do Niego żle się mający , prostytutki i celnicy . Faryzeuszy świętoszków tylko je-bał ile wlazło .

A zabawa wibratorem dla wierzącego kastrata ;) z żoną nie jest niczym grzesznym . Jeszcze nie kupiłem , ale już swojej babce zasygnalizowałem ( oczywiście zaćpany MXE )że ja po tych wszystkich proszkach i z wiekiem mogę coraz mniej i coraz mnie będzie mi się chciało bara bara , więc elektryczny koleś by się być może mógłby przydać , kiedyś ;)

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kalebx3, też myślałem, czy by nie zadzwonić, ale kasy na bank by mi nie zwrócili, a jakichś marnych biedaketonów na otarcie łez wolałem nawet nie tykać, więc wyjebałem to całe pseudo-MXE do kosza i ch*j :P Póki nie ogarnę dostępu do elitarnej strony Gienka, niczego więcej z RC zamawiać nie zamierzam :P

 

Btw. Kalebx, jak tam ze zdrowiem ? Poprawia się ? Tak jak mówiłem, białka, aminokwasy, witaminy, minerały, antyoksydanty i jakoś to będzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja choćby mi za darmo dawali najczystsze MXE , to jestem tak zrażony ,że dużo czasu minie zanim cokolwiek rusze tego specyfiku i innych jak najbardziej też.

Trochę się poprawia , ale dużo leków w dużych dawkach łykam .Otarłem się normalnie o jakąś psychozę . Witaminy i minerały jak najbardziej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×