Skocz do zawartości
Nerwica.com

Hail!!


koopa

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłam to forum przypadkowo ... i postanowiłam dołączyć... (duże sorry za ortografię - jestem dysortografikiem :oops: )