Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

ah witam!!!wiem ze mój problem jest głupi w stosunku do waszych ale pisze.Otóż mam kolezanke ktora zmienia swoj wyglad i co za tym idzie charakter.Zawsze byla fajna a teraz interesuja ja koledzy i zupelnie nie odzywa sie do naszej grupki kolezanek.Woli towarzystwo tych z ktorymi niegdys nie gadala.Jak to możliwe ze wystarczyło zrzucic parenaście kilo i calkiem zmienic swe zachowanie?ona stala sie taka pewna siebie że robi sie zarozumiala,totalnie nas olewa.Caly czas tylko smsy o rozmowy o chlopakach!przez to odchudzanie jest inna!mam ochote walnac ja siekierka zeby sie otrzasła z samouwielbienia-ona chce cały czas sluchac zachwyty i podziw jej osoby i ze schudla ale bez przesady... :twisted::(:(:shock::lol::roll::cry::evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cheesus a jaki to ma zwiazek z nerwica natrectw? z takimi problemami to na forum onetu dziewczynko ... zalosne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ej no niby problem z d***y ale lepiej to w jakiś łagodniejszy sposób wyjaśnić że koleżanka pomyliła fora a nie "atakiem"

 

 

ogólnie to :lol:

 

troche jak w bravo c'nie

 

 

 

dark.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ona chce ciągle słuchać komplementów i pochwał to najlepiej ją olejcie i nie podziwiajcie (widocznie nigdy nie była waszą prawdziwą koleżanką, wystarczyła mała zmiana wyglądu i się na was wypięła- nie wiem dlaczego ona was jeszcze w ogóle obchodzi), to będzie dla niej największa kara. Dajcie jej do zrozumienia, że dla was liczy się charakter i osobowość człowieka, a nie jego wygląd i to czy ma mniej czy więcej kilogramów. To wy pokażcie jej, że ona już na was nie zasługuje, że do was nie pasuje.(może wraz z ciałem odchudziła również mózg):?

 

A tak na marginesie to nie rozumiem, dlaczego atakujecie dziewczynę, a może ona przez ten problem mogłaby się nabawić nerwicy czy depresji i wtedy by do nas pasowała, tak!? To bez sensu, jak można ignorować człowieka tylko, dlatego, że nie jest chory, i chwała Bogu, że nie jest-szczerze mówiąc nasze grono chorych powinno się zmniejszać, a nie powiększać. Nie zazdrośćcie jej tak tylko uszanujcie jej problem, a jak macie ją obrażać czy zrobić jej przykrość to lepiej w ogóle nie piszcie

:evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja jak zrzucę 15 tez się zmienię......tak myslę...

 

A ja jak zrzucę 15 kg..to założę forum dla anorektyczek :lol:

..i gusie zaproszę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niektorzy z was tacy mili że h... :( ale ta koleżanka tak czy inaczej dostanie za swoje!(możesie roztyje :smile::D !!hahahaha), teraz jest zakochana w takim jednym - niech sie nim wypcha! :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Justys, nie nerwuj się ;) Za kilka latek będziesz się śmiała z tej historii z kolezanką ;) W życiu są większe problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, nie ma co... nie warto - mówiąc krótko olej tą koleżankę. Sama wróci jak ją ten jej chłopaczek oleje :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko!Muszę Wam Powiedzieć ,że ta sprawa mnie już nie obchodzi.Koleżanka ma już chłopaka-to dobrze,bo nie jest w moim guście. lol: ,dam sobie z tym spokój,hahaha!:twisted::roll::smile::D:smile::D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ahahhaahhaha korres1 dobre to bylo a jaki masz model pralki?bo ja na uprartego juz bym sie wcisnela:)hihihihi..zawsze mnie rozbrajasz swoimi postami a tak na marginesie to niedlugo chyba ta z najwiekszym bebnem bedzie za mala bo jem na umor slodycze-znow mi sie to wlaczylo :cry: ale musze to zatrzymac.pozdrawiam i do zobaczenia w wirowce :lol:

 

[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 4:40 pm ]

no i widze ze Korres1 juz w pralce bo sie nie pokazuje wogole:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

nie no rozumiem, gdybym ja stracila chocby 5 kilo to bylabym pewniejsza siebie i pewnie nie siedziala teraz w lozku tylko szykowala sie na jakas impreze. jesli dobrze sie czujesz sama ze soba to i masz wiecej pewnosci siebie, inni rowniez tak na cibie patrza, a ja narazie siedze w lozku i co najgorsze daje sobie warunki, ze np spotkam sie z kims jak schudne bo napewno jak mnie zobaczy taka jaka jestem teraz to nie bedzie chcial dluzej utrzymywac znajomosci. wiem ze to chore ale tak mam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ja tez myslè ze gdybym schudla,czulabym siè lepiej,ma to ogromny wplyw na moje samopoczucie,dlatego usilnie walczè ze zbèdnymi kilogramami :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem.. gdybyś schudła to znalazł by się inny powód do zmartwienia np. jak teraz utrzymać nowa wagę :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe :P a tak serio to oczywiście zależy ile chcesz schudnąć, bo jak sporo to ten problem faktycznie wystąpi prędzej czy później. zawsze mówiłam, że schudnąć to żadna sztuka. wytrwać później - owszem. echh. complicated

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×