Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
milka24

HALOPERIDOL(Haloperidol,Decaldol,Peridol,Buteridol,Halidol)

Czy haloperidol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

16 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy haloperidol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      4
    • Nie
      5
    • Zaszkodził
      9


Rekomendowane odpowiedzi

Ahma, To bardzo duża dawka- pomaga Ci ?

 

-- 19 paź 2014, 20:53 --

 

ja biorę tylko doraznie przed snem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tranx88, nie biore tego, nie będe sie truła

 

Nie bierz, jasne, bo i po co...

Najwyzej będziesz miała kolejny rzut choroby a każdy rzut w schizofrenii konczy się utrata szarych komorek.

Luz, nie ma się czym przejmować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahma, My tylko chcemy uświadomić Tobie że taka dawka jaką zalecił lekarz to ta której powinnaś przestrzegać i ją łykać.

 

-- 20 paź 2014, 19:37 --

 

Sam dostałem tabletki 5 mg w razie czego i nie boję się tego leku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahma, Każdy lek ma swoje niepożądane skutki, nie ma leku który nie rypie wątroby. Aczkolwiek przyznam że Haloperidol jest najmocniejszym. Nie możesz bać się że lek Cię zatruje, myśl pozytywnie

 

-- 20 paź 2014, 21:43 --

 

a jaką masz diagnozę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale zwykłą nerwice ? Bez CHAD itp? Bo jeżeli to zwykła nerwica to haloperidol jest zbyt mocnym lekiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz schizofrenie,twoje stwierdzenie ze lekarze chcą ci zaszkodzić śmierdzi mi jakimiś urojeniami.Na nerwicę sie nie bierze 3 neuroleptyków,chyba że twój lekarz to jakiś posraniec.Po takim kombo jak ty masz to srałbym po ścianach.O dziwo że nie masz akatyzji,ja po 2mg rispoleptu miałem juz akatyzje,a raz jak mi w szpitalu podali haloperidol to szyje mi wykrzywilo na jeden bok,nie zycze nikomu masakra te leki na schize w wyzszych dawkach. :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahma, Niestety ale masz podejrzenie schizofrenii.....nie poddawaj sié i bardziej ufaj lekarzom.

 

-- 21 paź 2014, 18:24 --

 

Ahma, takie przypadki zdarzały się w latach 50 ale nie teraz. Nikt nikomu nie chce zaszkodzic

 

-- 21 paź 2014, 18:43 --

 

Pamiętaj że te demony w Twojej głowie trzeba wyciszyć lekami

 

-- 21 paź 2014, 19:16 --

 

Czasami można łykać lek przed lustrem, wtedy naocznie widzisz jak choroba dostaje w dupsko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nerwice

 

Ahmo, dobrze wiesz, ze to nieprawda. Masz zdiagnozowaną schizofrenię paranoidalną. Czemu tak się bronisz przed uznaniem tej diagnozy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ahma, Ty tak na poważnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a każdy rzut w schizofrenii konczy się utrata szarych komorek.

 

Z tego co ja i obecna nauka się orientuję to dopaminergiczne komórki mózgu niszczą nieodwracalnie silnie neurotoksyczne pochodne haloperidolu powstające podczas jego metabolizmu.

 

nie wiem o czym piszesz, ja sie czuje dobrze

Ahma ty bierzesz takie kombo, że płetwal błękitny pływałby do góry brzuchem po tygodniu :D Jeżeli taka kombinacja nie daje rady to jesteś b.cieżko obciążona genetycznie jak np. ludzie z juz wczesnodziecięcą

, niereagującą na żadne nowe LPP. Ja na twoim miejscu bym rzeczywiście spróbował dać se spokój z tonami gówna typu Ketrel, Solian i inne najnowsze wynalazki TVNu. Zostawił w cholere haloperidol , który przewlekle niestety bardzo szybko robi z człowieka całkowitego kalekę i spróbował leków klasycznych lub klozapiny. Uwierz , że zamiast amisulpirydu, kwetipiny, haloperidolu i cholera wie co ty tam jeszcze lykasz lepsza byłaby sama Klozapina, która daje często spektakularne efekty w schoizo lekoopornych jak lek solo . Zawsze można dodac jakiegoś klasycznego ;) A w wikipedii agranulocytozą straszą , jakby była ona częstsza niż marskość wątroby, albo ciężkie uszkodzenia nerek po walproinianie sodu chociażby, albo zawałami serca , o które 10x łatwiej przy cholesterolu 4135618561856 i zatłuszczonymi nawet powiekami po olanzapinie. Także może warto by spróbować , bo widzę że najwyżej średnio jest z Tobą, no a już napewno mogłoby być o wiele lepiej ;)

 

to Ty powinnaś sie leczyć

to swoją drogą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś chora, pogodz się z tym i zacznij odpowiednio się leczyć bo to co dzieje się z Tobą to dopiero początki ostrej chorboy.

 

-- 22 paź 2014, 12:23 --

 

Masz jeszcze szansę do wskoczenia do pociągu zwanym zdrowiem ale on szybko jedzie......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahma nie akceptuje swojej choroby, cóż poniekąd sie jej nie dziwie. Ale faktycznie powinna zmienic lekarza, by nie ładowali w nia tyle ciezkich leków, skoro są lepsze i maja mniej skutków ubocznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czerwone gnoje

 

Który to głosował na PierdolnełoiStraciłemkontaktzrzeczywistością, PSL, SLD , RuchPaligłupa albo POjebów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vizir

Najgorzej jak ktoś dziamga a g.wno wie.

Ahma nie bierze tych lekow, które ma w podpisie, więc Twoje wywody o lekoopornej schizofrenii do niczego tu się nie przydadzą. Własnie dlatego ma nawrót schizofrenii. Ale oczywiście nic nie wiedząc o sytuacji musiales blysnąc " mądroscią".

Możesz sobie gadac, ze hakoperidol i inne leki są szkodliwe, ale w czasach gdy ich nie było schizofrenia konczyla się otępieniem i ludzie zmieniali się w warzywka. Wlasnie dlatego, ze każdy nawrot schizofrenii powoduje ubytki w mózgu. Jest o tym pełno artykulow w necie a nawet naszym forum. Z tym, ze nie chce mi się ich wklejać dla Ciebie, vizir. Bo jesteś mało wazny po prostu. Ty i Twoje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vizir, proszę nie poruszaj tematów politycznych na tym forum. To tylko zaostrza klimat i daje złą energię na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja ją rozumiem. Jak już człowiek raz sobie coś uroi, to potem nie da się go przekonać. Mnie lekarka przekonała do brania leków, ale nadal mam wątpliwości, czy postawiła dobrą diagnozę. Może mnie oszukuje? Może w ogóle nie jest lekarzem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najwyzej będziesz miała kolejny rzut choroby a każdy rzut w schizofrenii konczy się utrata szarych komorek.

To jest akurat teza dyskusyjna, badania dają różne wyniki:

http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract;jsessionid=262A74D1DDB0EC55D3249BDA9DA69ECC.journals?aid=9246724&fileId=S0033291713002341

 

Jedno jest pewne - haloperidol jest neurotoksyczny, antypsychotyki mogą powodować cięzkoodwracalne czy wręcz nieodwracalne skutki uboczne (takie jak dyskineza późna). Z drugiej strony schizofrenia znacząco upośledza funkcjonowanie, a często niestety i prowadzi do śmierci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×