Skocz do zawartości
Nerwica.com

"Tęsknota" za lękiem?


basia1978

Rekomendowane odpowiedzi

witam, zastanawiam się czy ze mną wszystko w porządku, bo lęku nie miałam już dośc długo (biorę citabax), właściwie normalnie funkcjonuję, ale... trochę tęsknię za tym, żeby poczuć znów ten strach. nie wiem ,czemu tak się dzieje, czy ktoś tez tak miał lub ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Nie znam się, ale może jest coś takiego, że przecież podczas lęku wzrasta poziom adrenaliny i jak się czuje ją często przez dłuższy czas to człowiek w jakimś stopniu się uzależnia? :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze tak naprawde to nie tesknota w doslownym tego slowa znaczeniu, tylko chec sprawdzenia, czy lęk nadal wywolby w Tobie panike, jak za czasow trwania nerwicy, czy tez nie...Ja cos takiego mialam, gdzies po 3 miesiacach zycia bez lękow chcialam ten lęk wywolac, znow go przezyc i spojrzec na niego, jak sadzilam juz inaczej, z dystansem. Ale nie udalo mi sie to, nie umiem wywolac ataku ani sprowokowac lękow o ile nerwica aktualnie nie trwa...Jesli natomiast trwa, moge wywolywac ataki w zasadzie w kazdej chwili, co czesto robilam bo to pomaga w wyzdrowieniu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam coś podobnego, może nie jest to dosłownie tęsknota, ale tak działa moja mózgownica, że po czasie lęków przychodzi spokój to zaczynam się zastanawiać czy ze mną zaczyna się coś złego dziać, bo nie mam lęków, i niby chcę się ich pozbyć a z drugiej strony są one częścią mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, to nie pamiętam, jak to jest żyć bez lęku. Może dlatego, że od ponad roku lęk towarzyszy mi niemal ciągle.