Skocz do zawartości
Nerwica.com

Co się ze mną dzieje :( ?


Chris87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Na forum jestem nowy, rejestrację rozważałem od jakiegoś tygodnia i w końcu doszedłem do wniosku, że jest to miejsce, w którym mogę znaleźć pomoc. Nazywam się Krzysiek, mam 23 lata. Studiuję informatykę (mało ruchu), pracuję też jakoś niespecjalnie aktywnie.

 

Proszę o wybaczenie mi, ale ta historia może być lekko przydługawa, chcę właściwie przedstawić obraz całej sytuacji.

 

Nigdy nie miałem problemów z nerwicą, owszem, żyję szybko, ostatnio faktycznie w olbrzymim stresie (którego prawdopodobnie sam jestem powodem), ale zawsze twierdziłem, że jestem silny psychicznie i nie myślałem o podobnych sprawach.