Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć wszystkim !


Suicide_silence

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

na początek pewnie pasowałoby się przedstawić, jednak wolę pominąć ten krok. Mam 20 lat, jestem studentem informatyki. Trafiłem na to forum, bo od pewnego czasu(prawie 2 lata) zmagam się z depresją, zaburzeniami lękowymi i czymś co przez jednych nazywane jest zespołem jelita drażliwego, a przez innych nerwicą żołądka. Wstydzę się swoich dolegliwości. Mam już ich dość, nie wiem co ze sobą zrobić. Pomyślałem jednak, że może poszukam jakiegoś forum o tej tematyce, bo zauważyłem, że ani rodzice, ani znajomi, nikt nie jest w stanie mnie zrozumieć. I dlatego tu jestem. Chciałbym gdzieś opowiedzieć dokładniej swoją historię(powinienem to zrobić tutaj, czy gdzieś indziej?) i przeczytać, że jest ktoś kto to rozumie, ktoś kto potrafi dodać otuchy. Aaa i uprzedzając pytania: tak, leczę się i u psychiatry i u psychologa od dłuższego czasu(w zasadzie prawie od samego początku występowania dolegliwości).

 

Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś doradził mi w jakim wątku mógłbym przedstawić swoją historię i czy to w ogóle ma jakiś sens...

 

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lęk jest spowodowany przezyciami z dzieciństwa,....może rodzice za często Cie krytykowali ...Zresztą Sam wiesz ile złych słów słyszałeś pod swoim adresem.Czasem od rówiesników , nauczycieli itd. To powoduje obniżenie poczucia własnej wartości...a czasem bezwartościowości ...Wtedy człowiek się źle czuje ,,,Jego natura się buntuje .Powstaje konflikt wewnętrzny ,co powoduje różne dolegliwosci ....Poczytaj co tu ludzie piszą ; czyli zawroty głowy , słabość itd...... Należy odbudować poczucie własnej wartości ...Co jest do zrobienia. ...A swoją historie możesz tu opisać ...Na pewno coś Ci doradzę ..a i wszyscy są tu bardzo życzliwi ,to podniosą Cię na duchu ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach