Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 mar 2016, 10:53
neon, noooo , ale ide na 11 do lekarki o ile sie doczlapie. Musze miec l4 bo nie dam rady isc na warsztaty.A Ty jak sobie radzisz?

Juz zaliczylam placz. :roll: a do tego dzwonili z tej pracy w biurze w firmie budowlanej zeby sie umowic na rozmowe o prace.
Powiedzialam ze moge dopierow piatek . Chyba mi minie do tego czasu.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 22 mar 2016, 10:55
neon, hwestja przyzwyczajenia ja wole starom skurke ta nowa jakos mi sie nie podoba chwestja gustu
a w elektryce wiercenie kucie ukladanie kabli osadzanie puszek spoko robilem jusz jako pomocnik i mi sie podoba taka praca :great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 22 mar 2016, 10:59
platek rozy, a to też przeziębiona jesteś? najgorszy miałem trzeci i czwarty dzień, jak jestes przeziębiona kup sobie teraflu w saszetach, działa cuda.

Marcin2013, próbuj coś tam liznąć więcej, to później sam bedziesz mógł fuszki robić.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5735
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 22 mar 2016, 11:04
neon, faza jest na ile mi pozwolom ale kuzyn mi tumaczy i conieco wiem ale nie na tyle zebym mugl sam robic
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 mar 2016, 11:05
neon, nieee ja mam migrene straszna od wczoraj ... z wymiotami , z zawrotami.
Na takie grypowe sprawy polecam neosine bo on zwalcza wirusy. Mojego P postawilo w dwa dni na nogi a grype mial.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 22 mar 2016, 11:16
Marcin2013, nie odrazu Kraków zbudowano :"D

platek rozy, no to migusiem do lekarza! a to migreny masz w związku z twoimi problemami zdrowotnymi? neosine spróbuje następnym razem bo teraflu daje rade.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5735
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 mar 2016, 11:19
neon, @ dostalam i tak mnie migrena lubi lapac wtedy ale az takiej to nie mialam juz dawno... A ze teraz pracuje wiec musze do lekarza bo musze miec l4.

Nie mam juz co zazyc :bezradny: :bezradny:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez neon 22 mar 2016, 11:24
platek rozy, a to po recepte brykasz, to sobie zrób od razu zapasy, jak czesto cie te dolegliwosci nawiedzają.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5735
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 22 mar 2016, 11:31
no ba ide objad robic :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 mar 2016, 11:38
neon, no czzesto :( ale starczala mi solpadeina a teraz guzik ....

Lece , krokiem zombiaka z woreczkiem w torebce --- na wypadek wymiotowania :(
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 22 mar 2016, 11:44
neon, to sam remotujesz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 22 mar 2016, 13:45
Dzień dobry Wszystkim!!!

O żesz jak zimno. Pogody niezdecydowanej ciąg dalszy, ale u mnie to norma. Idealnie na masakrowanie wahaniami ciśnienia. :bezradny: Ja kcę już wreszcie nałożyć coś innego niż puchówka!
Nie poszłam na ryneczek bo lało, ale zakupiłam słodycze dla dzieciaków na Zająca.
Ostatnia terapia za mną. Jestem zmęczona, ale zadowolona, bo koniec wtorkowych porannych sensacji. :great: Wy mi zostaliście do opowiadania o moich jazdach... ;)
Jutro już mam zaplanowane cotygodniowe kawkowanie z przyjaciółką, dzisiaj może wreszcie wieczorem tą bibliotekę załatwię, jak nie padnę po powrocie.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7423
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 22 mar 2016, 13:49
Dzień dobry Wszystkim!!!

witaj! ;)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Bluepb 22 mar 2016, 14:23
neon napisał(a):Psychiatry sie boisz? nie bój dupy on Cie nie zruga za twoją chorobę, a będzie próbował ci pomóc.

Tak to już jest ze mną.
[Jestem po wizycie]
Oczywiście nie było tak strasznie jak mi się wydawało przed wizytą.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
460
Dołączył(a)
06 gru 2015, 22:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot], Purpurowy i 8 gości

Przeskocz do