Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Reiben 03 gru 2013, 13:04
Czy mi się wydaje czy ktoś tu przygania owieczce z trzódki, którą otaczam swą szczerą zboczeńską miłością i trzymam w nieoficjalnej opiece tu :pirate:
Zaraz ostrugam odwrócony krucyfiks z drzazgami przeznaczony per rectum dla takowych zbójów :twisted:
Ostatnio edytowano 03 gru 2013, 13:06 przez Reiben, łącznie edytowano 1 raz
Reiben
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 03 gru 2013, 13:04
platek rozy, ja nie mam innych lekow :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 gru 2013, 13:05
Zalatana23, dziekuje :****


hania33, kiedy to nie uchodzi :oops: :oops: :oops: majtki musze kupic takie z nogawami a juzci zeby nie bylo ze wiesz mam za male c zy cus ... :roll:

-- 03 gru 2013, 13:06 --

Reiben, a wiesz to mie tylko na stosie chca spalic za bezecenstwa i inne sprosnosci :roll: :uklon: :uklon:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Zalatana23 03 gru 2013, 13:06
hania33 czyli senność przeszła w bezsenność :?
Ja od kilku dni, odpukać, sypiam dobrze.
Ale czujesz, że ta zwiększona dawka zaczyna działać?
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1128
Dołączył(a)
25 paź 2013, 11:31
Lokalizacja
Wrocław

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Reiben 03 gru 2013, 13:07
platek rozy napisał(a):Reiben, a wiesz to mie tylko na stosie chca spalic za bezecenstwa i inne sprosnosci :roll: :uklon: :uklon:

W takim razie ja już powinienem dawno płonąć...ale zaraz przecież ja jestem w ogniu piekielnym zrodzony :>
Reiben
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 03 gru 2013, 13:07
platek rozy, :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 gru 2013, 13:07
aa ijeszcze sobie ryz zapomnialam kupic :twisted: do mojego tikka masala
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 03 gru 2013, 13:08
Reiben, nikt nikogo palić nie bedzie ;)

-- 03 gru 2013, 13:08 --

platek rozy, co to za danie znow?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 gru 2013, 13:08
Reiben, no ploniemy z nerwicy juz za kare cholera :D a stosik co tam zima zimno to moze sie ciut ogrzeje. :roll:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 03 gru 2013, 13:09
platek rozy, na zime w sam raz taki stos... :mrgreen:

-- 03 gru 2013, 13:09 --

Plonie ognisko..tralaa :twisted:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 gru 2013, 13:09
hania33, to samo pomyslalam 8)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 03 gru 2013, 13:10
platek rozy, Wiec opalamy sie zima na stosie? ja dolacze bo mi ciagle zimno :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Reiben 03 gru 2013, 13:11
Zimno w ciul, ja mogę swoim pogrzebaczem krzesać węgliki.
Reiben
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 03 gru 2013, 13:11
Zalatana23, Chyba cos sie ruszylo..lecz to dopiero 3 dni , nie chce zapeszyc..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do