Skocz do zawartości
Nerwica.com

co mi jest? sztywny kark+tył głowy, zaburzenie wzroku.


Tyler

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 24 lata, studiuję zaocznie i pracuję. Nie mam depresji, psychicznie czuję się dobrze, jednak od 2 lat mam bardzo sztywny kark i tył głowy, brak czucia z tyłu głowy w dół do barków, górę pleców. Drętwieją mi też czasem palce u rąk i czoło. Mam wrażenie jakby czaszka nie była przymocowana dobrze do kręgosłupa, w sensie, że jak przekręcę szybko głowę czasem czuję szarpnięcie na całej głowie, natomiast gdy powoli obracam słyszę jak coś o coś pociera. Wszystko strasznie mi strzela w tych okolicach.

 

Gdy wymasuje kark, albo przyłożę poduszkę do głowy i podociskam kilka razy do ściany, wystarczy, że poruszam barkami, trochę głową i słyszę trzaski jakby wszystko wskakiwało na swoje miejsce co przynosi czasem chwilową ulgę. Ciężko mi też usiedzieć na krześle przez dłuższy czas, nic mnie nie boli, ale czuję coraz większy dyskomfort i muszę wstać i poruszać trochę głową. Dodatkowo mam zaburzenia wzroku, taki lekko przymulony.

 

Półtorej roku temu neurolog stwierdził, że to może być przez nerwicę jednak wtedy trochę inaczej mu to opisałem, bo trochę się zmieniło przez ten czas. Miałem też niedawno MRI odcinka szyjnego, który nie wykazał nic niepokojącego. Ortopeda, ani rehabilitanci też nie są w stanie tego wyjaśnić, a ich ćwiczenia nie pomagają, albo przynoszą chwilową ulgę.

Ma ktoś podobnie? To nerwica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczna sytuacje . Jakbym mial opisac swoj problem to bym uzyl Twoich slow. W zwiazku z tym zadam pytanie(a nawet 3). Czy brales/bierzesz jakies leki na swoja nerwice? Czy uprawiales/uprawiasz jakis sport? (silownia/bieganie itp). I czy miales moze jakies wypadek w swoim zyciu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach