Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica-Moje pytania,Prosze o pomoc.


Hawinn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, jest to mój pierwszy post na tym forum. Chciałbym zadać wam, którzy macie już doświadczenie z radzeniem sobie z tą chorobą kilka pytań, oraz przedstawić wam z grubsza moją sytułację.. Zaczynajmy.

-Mam 21 lat, studiuję dziennie.. W mojej rodzinie mama i siostra chorują na nerwicę lekową. Pierwsze objawy nerwicy poczułem na pierwszym roku studiów. Na początku myslałem że po prostu mam gorsze dni, powiedziałem o tych objawach mojej mamie ona od razu wiedziała co się święci... powiedziała że może być tak że mnie też to dopadnie.. No i dużo się nie myliła pół roku mialem gorszy czas w moim życiu ale stwierdziłem ze jestem silny psychicznie i dam rade bez leków.. następne pół roku obawy zanikły i czułem się w sumie idealnie..Do czasu.. Minęły wakacje.. Zaczął się nowy semestr znów czas pełen stresu i ciśnienia.. Pewnego dnia siedziałem na wykładzie.. Sala pełna ludzi w pewnym momencie poczułem się ze zaczyna mnie okrutnie mulić... tak bardzo ze nie moglem sobie z tym poradzić bałem się że zwymiotuje.. zabralem swoje rzeczy i wyszedlem...i objawy w jednej chwili ustały...To był znak że trzeba wybrać się do lekarza i zacząć leczenie.. Nigdy wczesniej nie miałem takiej sytuacji.. Przeraziło mnie to bardzo.. Wczesniej mialem mocne zawroty glowy uczucie jakbym zaraz miał omdleć... a teraz czuje sie jakbym miał zwariować, ciężko mi się skupić boję się śmierci... Bardzo ciągnie mnie do łożka nic tylko bym leżał... ;/ Nigdy wczesniej tak nie miałem trenowałem boks, byłem dusza towarzystwa.. a teraz najchętniej zamykam się sam w pokoju i nie wychodzę zazwyczaj do ludzi jeśli nie musze.. Po wizycie u psychiatry zacząłem brać przez kilka dni (pomagał mi bardzo) i ascitalopram actavis 10 mg. I tutaj zaczynaja się moje pytania: