Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Sorrow

Leukopenia wywołana lekami?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś wie, czy można to jakoś powstrzymać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerwać podawanie leku, a po jakiś dwóch tygodniach powtórzyć morfologię, aby zobaczyć czy to było rzeczywiście od leku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

bardzo dlugo mialam obnizony poziom bialych krwinek we krwi (jakies dwa lata). Moja lekarka upierala sie ze nie da sie z tym nic zrobic. Moze kiedys przejdzie samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damn, to bez sensu jak nic się nie da zrobić :/ . Musi być jakiś sposób...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

tak ode mnie z prywatnych obserwcaji. Trzeba zmienic sposob odzywania. Duzo rzeczy zawierajacych bialko i takich ktore maja witamine C dla podniesienia odpornosci. Ja odkad jem wiecej (tzn powiedzmy raz na dwa trzy dni) mieso mam poziom bialych krwinek na dolnej granicy wiec nie jest zle. Moja lekarka mowi ze leukopenia to nic i mozna spokojnie z tym zyc. Na poczatku sie przestraszylam bo myslalam sie ze wpedzilam w jakas chorobe ale w zasadzie to nie ma znaczenia. No chyba ze chcesz pracowac w sluzbach specjalnych... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×