Skocz do zawartości
Nerwica.com

Kłopoty z pamięcią i koncentracją, ale nie przez leki


Manta Manta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tematy związane ze słabą pamięcią już były poruszane, ale na ogół przyczynami takich stanów były odstawianie leków przez te osoby itp. Ja natomiast nigdy nie brałam żadnych leków. Mam 24 lata i studiuję zaocznie na ostatnim roku. Niegdyś nauka szybko wchodziła mi do głowy, nie miałam problemu z zapamiętywaniem czegokolwiek. Gdy nauczę się jakiegoś materiału nie pamiętam na drugi dzień nawet połowy. Na ogół wypowiadałam się elokwentnie jak i pisałam. Od ok. 2 lat mam problem z logicznym wypowiadaniem się i pisaniem. Czytając książki nie mogę się skoncentrować. Gdy rozmawiam z kimś o czymś to na drugi dzień nie mogę sobie przypomnieć z kim rozmawiałam i o czym. Nie wiem jaka może być przyczyna. Może dlatego, że żyję w ciągłym stresie. Nie mam stałej pracy i również tym też się martwię. Do tego dochodzą silne bóle głowy i napięcie w okolicach prawej skroni zawsze w tym samym miejscu. W wieku 4 lat dostałam nieźle w głowę z tego co mi rodzice powiedzieli to właśnie rozpędzona huśtawka uderzyła mnie w prawą skroń. Wówczas lekarz nie stwierdził wstrząśnienia mózgu. Czy to możliwie, że po tylu latach ten wypadek może mieć związek z tym co teraz przeżywam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy robiłaś jakieś konrketne badania głowy? tomografia, rezonans? może warto poprosić lekarza o skierowanie na to badanie. tylko długo się czeka. taki drobny wypadek może przecież dawać o sobie znac. jesli piszesz o tej sprawie na tym forum, to pewnie masz problemy z nerwicą? możliwe, że to na tle stresowym masz te zaburzenia i bóle głowy.