Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
emilek

Duszność wysiłkowa a nerwica.

Rekomendowane odpowiedzi

Straszny stan teraz jest o niebo lepiej miałeś też jak ja że te obiawy często się zmienialy

 

Widzisz ty miałeś wybudzenia z powodu braku tchu.A ja albo serce zaczynało walić albo lek że umieram

 

Po tych atak tak mi się pić chciało że maskara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.01.2021 o 12:57, Przemoxx napisał:

Jakieś prądy mi przechodziły przez ciało naprawdę straszny stan.Przytyles trochę i pewnie dlatego masz tą zadyszke

Ogólnie przytyłem od początku nerwicy ponad 30kg..A mówią że od stresu się chudnie, ale po lekach też się tyje. 

 

W dniu 24.01.2021 o 12:58, Przemoxx napisał:

Straszny stan teraz jest o niebo lepiej miałeś też jak ja że te obiawy często się zmienialy

Objawy różne i dużo ich.Mogą się zmieniać, cały organizm to odczuwa. 

 

W dniu 24.01.2021 o 13:00, Przemoxx napisał:

Po tych atak tak mi się pić chciało że maskara

Dużo płynów się traci, bo człowiek bardzo się poci przy atakach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój maskara to naprawdę straszna choroba utrudniającą bardzo zycie

 

No tyje się po aciprexsie tez

 

Mam jescze taka przypadłość czyszczę uszył kilka razy dziennie patyczkami już od dawna samo mi tak przyszło niema dnia żebym tego nie robi.I kapę się po ciemku poprostu nie wiem czemu czuje się lepiej wtedy

 

A wiesz jak u mnie się zaczęło wogole w tamt roku w styczniu naszło mnie tak od tak że mama chyba czerniaka bo mam znamię takie na nodze i cały czas o tym myślałem potem umówiłem się do dermatologa powiedział że to napewno nie czerniak wszystkie znamiona sprawdził ale dalej się nie uspokoiłem myślałem o tym całe dnie a za dwa miesiące zaczęła się taka jazda i trafiłem do szpitala te obiawy fizyczne i leki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, zabijaka napisał:

Kuźwa lekarz wypisał Ci wenlafaksynę na lęki? Wenlafaksyna raczej pobudza, bo działa na noradrenalinę... Ja ją dostałem jak byłem warzywem - ciężka depresja. Wystrzeliła mnie jak jakaś amfetamina. Oczy jak 5 złoty, ciśnienie górne, gęsia skórka. Już po pierwszym tabsie zadzwoniłem do lekarza, że nie chcę tego brać. Jak można wenlafaksynę wypisywać na uspokojenie????!!!!

Też dostałam wenlafleksyne na nerwicę.  Po pierwszej tabletce obudziłam sie w nocy jak nastukana. Oczy jak 5 złotych wręcz miałam omamy! Pierwsza i ostatnia tabletka tego była. Teraz lekarz wie że nigdy więcej tego nie wezmę!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Przemoxx napisał:

Mam jescze taka przypadłość czyszczę uszył kilka razy dziennie patyczkami już od dawna samo mi tak przyszło niema dnia żebym tego nie robi.I kapę się po ciemku poprostu nie wiem czemu czuje się lepiej wtedy

To są natręctwa może być to też powiązane z nerwicą natręctw. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Marcelina 28 napisał:

Też dostałam wenlafleksyne na nerwicę.  Po pierwszej tabletce obudziłam sie w nocy jak nastukana. Oczy jak 5 złotych wręcz miałam omamy! Pierwsza i ostatnia tabletka tego była. Teraz lekarz wie że nigdy więcej tego nie wezmę!!!

W życiu bym tego nie wypisał nikomu na nerwicę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.01.2021 o 22:02, zabijaka napisał:

W życiu bym tego nie wypisał nikomu na nerwicę!

Ale świetne daje sobie radę z nerwicą Wenlafaksyna, na początku pobudza ale po tygodni jest ok 😉😉😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×