Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiedziałam w jakim temacie to napisać więc piszę tutaj. Od września (A moja depresja zaczęła się wcześniej... chociaż stany nerwicowo depresyjne mam od dziecka) biorę leki z grupy ssri I czuje się dobrze, wręcz "normalnie" od początku stycznia  próbuje je odłożyć, chcemy się starać z partnerem o dziecko A jak wiadomo leki i ciąża nie idą w parze. Problem jest tylko taki że jak nie biorę leków dłużej niż 3 dni od razu kręci mi się w głowie, jestem bardziej płaczliwa ... zaczynam już myślec że nigdy nie uda mi się ich odłożyć ... Nie wiem już co robić ... bardzo chce mieć dziecko ale nie mogę narażać go/ją na leki A z 2 strony jak odłoże leki na siłę to boję się że będzie jeszcze gorzej :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie dokładnie leki bierzesz ale generalnie leków z tej grupy raczej nie odstawia się tak z dnia na dzień. Rada aby skonsultować się z lekarzem prowadzącym jest jak najbardziej na miejscu. Tylko lekarz pozwoli Ci skutecznie odejść od leków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że od początku stycznia próbuje skontaktować się z moim psychiatrą A ta nie odbiera telefonów .... Nie wiem co mam robić ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie musisz skonsultować odstawianie leków ze swoim lekarzem. Nie można samemu tego robić. Wiem co mówię, bo kilkakrotnie przechodziłam odstawianie (dość silnych) leków i niestety jak szybko schodzisz z dawki, to pojawiają się właśnie przeróżne nieprzyjemne objawy odstawienne. Dlatego to wszystko musi być pod kontrolą lekarza. Spróbuj jakoś się z nim skontaktować, jeśli nie odbiera telefonów, to może (jeśli nie masz daleko) podjedź do niego. Życzę Ci powodzenia w odstawianiu, oby już to wszystko nie powróciło. Jakby co zawsze służę pomocą 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak piszą poprzednicy nie wszystkie ssri trzeba odstawiać

ale jest pewien myk ponieważ leki te często potrafią zwiększyć poziom prolaktyny, a wtedy może być ciężko o zajście w ciąże

brałaś kiedyś bromergon-lek obniżający prolaktynę poprzez zwiększenie dopaminy

porozmawiaj z lekarzem na ten temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×