Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
vizz

SSRI + TLPD

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka tu lenka,

Mam pytanie do doświadczonych użytkowników tymoleptyków. Proszę osoby piszące komentarze "słuchaj lekarza" o nie wypowiadanie się w tym wątku.

Brałem 150mg amitryptyliny 1,5 miecha bez rezultatu na depresję. Lekarz przepisał mi teraz 150mg sertraliny i 25 kwetiapiny. Czy nie będzie ryzyka zespołu serotoninowego, jeżeli na noc będę łykał do tego zestawu śladową dawkę ami 25mg którą biorę cały czas? Zostało mi tej amitrytyliny od cholery. Jestem lekooporny, leki nie dają mi żadnych skutków ubocznych. Chciałbym wzmóc efekt antydepresyjny. Co o tym sądzicie?

Edytowane przez Heledore
https://www.nerwica.com/topic/14509-zanim-zalozysz-nowy-temat-albo-zadasz-pytanie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit: Kiedyś już brałem sertralinę w tej dawcę więc znam ten lek dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, w sumie to pierdole was, nie muszę się nikogo pytać o pozwolenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak ci nic nie pomoże na lekooporność, ja już swoje przeszedłem i wiem że nic nie pomoże, takie dawki to możesz łączyć, ja osobiście nie widzę problemu przy takiej dawce. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, vizz napisał:

Dobra, w sumie to pierdole was, nie muszę się nikogo pytać o pozwolenie.

Wizz, dlaczego obrażasz / To chamskie  i prostackie . Pierd-olić to można dupą ,ew. w dupe będąc mocno napalonym i wyposzczonym ,a  nie innych ludzi , więc bardzo Cię proszę grzeczniej sie odzywaj , bo nie masz przed sobą gówniarzy .

 Nie pytaleś się o czyjąś zgodę , tylko o informację , a teraz pierdolisz nas ? dobre Jestem urażony , dosłownie i domagam sie przeprosin .

 Co do Twojego pytania .

 ---Skoro jesteś lekooporny   mix , który wymieniłeś nie grozi Ci w żadnym aspekcie Zespolem Serotoninowym  > według mnie możesz smiało pykać , łykać połykać  ten Mix .Jest szansa ,że zaskoczy , większa nizbyś jechał z lekiem pojedyńczym .Sam jechałem na ponad pól roku na zakładkę z Paro + Escitalopram  . Cześto dokładałem jeszcze do tego  na noc 5HTP 100mg na noc lub  tryptofan 500mg , lub czasem , choć żadko to i to razem . Z uboków z rana lekkie napięcie mięśni ( Mydocalm likwidował ten ubok skutecznie ) .

 Kwetapliny za szczegółowo nie znam , zupełnie nie lezy mi ten lek ani z boku ani w rozkroku ani nawet na dupie ,,, więc nie doradzę . Ale wiesz jestem ciekawy ,dlaczego lekarz akurat wjechał z tym lekiem do Serty . Czyżby na sen , wyciszenie czy może co innego .

 Nie jestem zwolennikiem Neuroleptyków , zbyt wiele uboków przy słabych efektach leczniczych > jednak kto musi i komu ten lek pomaga to jak najbardziej . Mi akurat nie pomaga a wręćz szkodzi . zależy kto ma jaką " bajkę " (-:

 I proszę mniej chamstwa słownego . Nie za bardzo lubie być tak traktowany przez osobę , która wczoraj weszła na Forum i napisała 3 posty a zachowuje sie jakby wszystko mogla napisać i jeszcze per-dolić innych .Rozumiem ,że to Forum jest dla osób nerwowo chorych , ale za jaki uj mam byc pierdo-lony ,ze Ci nie odpowiedziałem , nie zauważyłem Twojego posta , czy ku-wa  co innego ? Dobrze ,że zmęczony Exodus już śpi i nie czuwa akuratnie na Forum szukając takich jak Ty ,,,bo byś dostał z miejsca bananowego bana  ,,, ale Ty to pewnie pierdo-lisz .

 Nie pozdrawiam, ale życzę zdrówka tak czy siak 

Edytowane przez Kalebx3 Gorliwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×