Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
mercymona

PILNE!!! Wysypka po Lamotrix

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

od półtora tygodnia przyjmuję lek Lamotrix, obecnie w dawce 50mg na dobę (2 x wieczorem). W nocy kilka godzin po wzięciu leku strasznie zaczęły swędzieć mnie stopy.

Dzisiaj pojawiła się swędząca wysypka- około 100 czerwonych plamek rozsianych na stopach, po wewnętrznej stronie rąk i po bokach nad biodrami. Róźnej wielkości, największa jest wystająca, jakby coś się tam zbierało. Czy ktoś z Was miał coś takiego? Co robić? Brać kolejną dawkę dziś wieczorem? Jest sobota, nie mogę skontaktować się z przychodnią...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, internet się zawiesił i wysłało się dwa razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio zaktualizowane

×