Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Kanashi

Odstawienie leków.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od kilku lat zmagam się z depresją i nerwicą. Rok temu pojawiła się niestety nieudana próba samobójcza. Po tym zdarzeniu zaczęłam chodzić do psychologa co tak szczerze nic nie zmieniło. Po kilkunastu spotkaniach szanowna pani psycholog stwierdziła, że nie jest w stanie mi pomóc i wysłała mnie do psychiatry. Od czerwca zaczęłam brać leki na depresję i sen. Było coraz lepiej. Leki otępiały mnie tak, że nie rozpamiętywałam przeszłości i czułam się lepiej. Niestety po kilku miesiącach znowu zaczęłam mieć myśli samobójcze, nie miałam na nic ochoty i zaczęłam się obżerać jak świnia. Postanowiłam, że odstawię leki. Skonsultowałam się z psychiatrą i zmniejszałam dawkę, aż całkowicie odstawiłam leki. Aktualnie wszystkie wspomnienia wracają, znowu zaczynam tęsknić za moim byłym mimo, że był totalnym dupkiem. Nie mam na nic siły, z ambitnej dziewczyny stałam się wrakiem człowieka. Nie mam pojęcia co robić. Czuję się coraz gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może poproś lekarza, by Ci zostawił jeden lek np. z grupy ssri, np. zapisał citalopram i bierz go dłużej? Dostalaś konkretną baterię, więc i skutki się nasiliły. Różne leki z różna siłą otępiają, ale jeśli będziesz brała jeden, nie powinno być jakiś wielkich skutków. Odstawianie wszystkich leków, moim daniem jest bez sensu. Powinnaś równocześnie chodzić na terapię, najlepiej tradycyjną, psychodynamiczną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na Twoim miejscu poszukala innego, porzadnego terapeuty. Skoro nie umiesz sobie poradzic z przeszloscia, to otepianie sie nic nie pomoze, musisz znalezc kogos, kto Ci pomoze to przepracowac.

Co do lekow, to mozesz po prostu zmienic na inne. Ja bralam kilkanascie lat temu anafranil i ten lek zmiazdzyl mnie, fizycznie, psychiczne, pomogl na depresje, ale skutki uboczne byly katastrofalne, ja np nie moglam jesc, jadlam pol kanapki na dobe, schudlam do 46 kg, wygladalam jak wrak.

Teraz znow mam depresje i biore valdoxan. Nie mam zadnych skutkow ubocznych, zadnego otepienia, pierwsze 2 tugodnie czulam sie troche nierzeczywiscie, ale to szybko przeszlo. Lek pomaga tez spac i dziala lekko przeciwlekowo. Dla mnie idealny, no i dziala szybciej niz inne leki, ja biore troszke ponad miesiac i czuje sie juz zupelnie normalnie. Takze trzeba dobrac taki lek, ktory bedzie na Ciebie dobrze dzialal.

A o facecie nie mysl, tego kwiatu jest pol swiatu, serio :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×