Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Ojciec Świecki

Urbi et orbit

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

mam na imię Alek i mam depresję. Oprócz tego mam zaburzenia lękowe i natręctwa. Jestem również uzależniony od nikotyny. Zarejestrowałem się tutaj, bo odkąd zacząłem brać antydepresanty to moje myśli samobójcze się nasiliły. O ile wcześniej były one epizodyczne to od jakiegoś czasu miewam je codziennie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Alku :P

Co konkretnie zażywasz i jak długo ( pytam w kontekście nasilenia myśli samobójczych ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Postaraj się przeczekać, bo ponoć zazwyczaj myśli mogą się nasilać, a potem się osłabiają. Witaj na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jak długo bierzesz leki? Początkowo nasilają depresję, potem powinno być lepiej. Jeśli lek nie działa, jest jeszcze kilkadziesiąt innych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tianeptyna to bardzo lekki lek. Może zadziałać tak, że zmniejsza serotoninę a zwiększa dopaminę. To z kolei powoduje złość i często spadek nastroju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tianeptyna to bardzo lekki lek. Może zadziałać tak, że zmniejsza serotoninę a zwiększa dopaminę. To z kolei powoduje złość i często spadek nastroju.

 

--- dokładnie , jedzie w dół po seretoninie jak żaden innny specyfik . Totalna lipa !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To po co zapisywać komuś, kto normalnie ma słaby nastrój lek, który jeszcze mu go popsuje?

 

Bo niektórzy psychiatrzy to debile niestety. Może zmień lekarza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mógł stwierdzić ze samopoczucie nie jest na tyle złe zeby ładować do razu SSRI i chciał na początek dać coś lżejszego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mógł stwierdzić ze samopoczucie nie jest na tyle złe zeby ładować do razu SSRI i chciał na początek dać coś lżejszego

 

To mógł dać B kompleks i magnezik, a nie jakiś psychoshit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×