Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
eunika

Seronil w dawce 40 mg -depresja ?

Rekomendowane odpowiedzi

Brałam 2 tyg.seronil w dawce 20 mg,teraz psychiatra zwiększyła mi do dawki 40 mg.. biorę 4 dni..i nic nie rusza ,kompletnie bez zmian..Nie wiem co robić, bo jestem w głębokiej depresji,"nie czuję" zmian atmosferycznych za oknem,zatraciłam poczucie czasu..czy dzień czy noc tak samo się czuję,nie przywiązuje większej wagi do jedzenia itp..w dodatku mam derealizację..Myślałam,że po 2 tyg.leki zacznął działać..a tu nic..z rozmowy wynika ,że mój p.nie jest w stanie ocenić jak się czuję,bo każe mi wyjechac na urlop do Zakopanego...;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasami żeby lek zaczął działać potrzeba nawet kilku tygodni, musisz uzbroić się w cierpliwość. Trzymam kciuki za Ciebie :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety na dzialanie tego typu lekow trzeba troche poczekac. Trzymam kciuki, jakbys chciala pogadac to zapraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eunika musisz przeczekać jakoś przynajmniej 2 tygodnie na tej dawce leku żeby zadziałał, a życzę Ci żeby zadziałał. Przy okazji witam wszystkich bo jestem tu nowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×