Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość

Zaburzenia odżywiania (anoreksja, bulimia)

Rekomendowane odpowiedzi

Znowu Twixy w nocy, ale tylko 3 pojedyncze (jeden wafelek) w odstępie co 2H. Tej nocy mam nadzieje ze zjem tylko Bombaj mix (suszony makaron z orzechami). Zastanawiam się czy iść dzisiaj na spacer. Na pewno książkę poczytam.

Edytowane przez mpConroe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie duża zmiana. Na noc jem tylko lekkie rzeczy i dla smaku popijam melisą truskawkową. Śpi mi się o wiele lepiej niż kiedy jadłam obfitą kolację. Napady obżarstwa skończyły się wraz z odstawieniem kwetiapiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualnie przyjmuje kwetiapine wieczorem i rano i nie mam żadnych napadów obżarstwa. Wręcz mnie mdli i nie mogę jeść ale to chyba zasługa dulsevi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.12.2020 o 17:59, JAOL93 napisał:

Ja aktualnie przyjmuje kwetiapine wieczorem i rano i nie mam żadnych napadów obżarstwa. Wręcz mnie mdli i nie mogę jeść ale to chyba zasługa dulsevi

Od kiedy ją przyjmujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Lilith napisał:

Od kiedy ją przyjmujesz?

Od 11 grudnia. Ale teraz widzę, że zaczynają leki działać i już przytyłam 3 kg..a i tak staram się jeść mniej 😥 lekarz mi nie zmieni leków, bo twierdzi że to normalne jak organizm się wycisza to i apetyt wzrasta.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, JAOL93 napisał:

Ale teraz widzę, że zaczynają leki działać i już przytyłam 3 kg..a i tak staram się jeść mniej 😥 lekarz mi nie zmieni leków, bo twierdzi że to normalne jak organizm się wycisza to i apetyt wzrasta.. 

Ja też przytyłam po kwecie. Już jej nie biorę, bo przestała działać. Miałam wrażenie, że jestem spuchnięta. Jedzenie w mniejszych porcjach niewiele daje. Ale ćwiczenia owszem. Trzeba dużo ćwiczyć. Polecam też coś na "usuwanie" nadmiaru wody w organizmie. Zaburzona jest cała gospodarka organizmu i trzeba się dostosować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak u Was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×