Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość wovacuum

Boję się ! Co to było ?!!! :'( Pomocy...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

LasVegas, jesli masz mozliwosc-to idz do swojego psychologa czy psychiatry.Nie mam pojècia co to bylo-ale nie zaciekawie to wyglàda!!Moze czas na zmienè lekow??Uwazaj na siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda mi toto na atak paniki...ale jak mówi wova lepiej będzie jak skonsultujesz to z psychiatrą...może czas zmienić leki, albo do SSRI dodać coś przeciwlękowego ( nie benzo).

Może to była reakcja związana z tą sytuacją z okresem?

 

Poza tym, sama o tym dobrze wiesz....czas iść na terapię...bo samymi lekami..... :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ile bierzesz tego leku, no i przede wszystkim jaki to lek?Myślę, że wskazana byłaby konsultacja z psychiatrą.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LasVegas, nie nie, zapewniam cie jeśli to byłby guz mózgu to miałabyś dodatkowo masę objawów neurologicznych po takim ataku. Może to reakcja na ominięcie dawki leku? Kurcze sama nie wiem.......może postaraj się teraz uspokoić, to zapewne nie guz tylko nerwica, staraj się dotrzymać do wizyty u lekarza, ale jakby coś takiego zdarzyło się jeszcze raz ja bym się zgłosiła na pogotowie labo cuś.......albo może idź do neurologa - zrobi badanie to się uspokoisz.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LasVegas, ja myślę ,że to "tylko" nerwica i atak paniki,ale oczywiście jak już wyżej radzono - skonsultuj się z lekarzem. Masz może możliwość zadzwonienia do niego i opowiedzenie co Ci się przytrafiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LasVegas mówisz, że wypiłaś dużo słodkiego szampana dla dzieci...duże dawki cukru moga nakrecać nerwicę, panikę, lęk. W ogóle nasilają one wszelkie zaburzenia psychiczne u wrażliwych osób. Ale to tylko na marginesie. Póki nie pójdziesz do psychiatry, umów się do wizyte u neurologa. On powienien umieć określić na jakim tle dostałaś takiego napadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LasVegas, ja miałam neurologa prywatnie konsultacje i badanie. kupa kasy naprawdę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buah, u mnie wymioty to klasyczny objaw ataku..........zapewniam cię i nie ma to związku z żadnymi guzami. Jeśli pójdziesz prywatnie do neurologa - badania też prawdopodobnie trzeba będzie robić prywatnie....ale pewnie jak cię obejrzy, pozagląda w oczy i pozna historię choroby to żadne badania nie będą potrzebne ;)

Tylko spokój nas uratuje, pamiętaj....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LasVegas, wymioty także mogą być z powodu nerwicy. Wygląda mi to na taki silny atak. Ale jak już będziesz mogła, odwiedź neurologa - dla własnego spokoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mi w nocy coś cykło w głowie ( tak jak czasem w kręgosłupie ) i przeszedł mnie jakby prąd w lewej nodze od razu panika że wylew, udar, tętniak itp. Rano pojechałem na EEG i wyszło dobrze.... Tylko ciągle się zastanawiam co to było... i snuje jakieś hipotezy że jakiś mały wylewik czy coś...

 

Co to mogło być... ?? Mieliście kiedyś coś takiego ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Robert, jeśli to przeczytasz odezwij się w tym temacie... proszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LasVegas, nie od razu coś w mózgu, tylko moze zapalenie opon, skoro szukasz neurologicznych przyczyn?

Chociaż mnie też się wydaje, ze to mogło być przez stres i osłabienie, albo leki szwankują - ja na esci wariowałam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LasVegas, czy ten depralin-jest lekiem typowo antylèkowym???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LasVegas, tak,neurolog podczas wywiadu i podstawowych badan,najpierw wyklucza guzy itd.Idz-jesli to ma Ciè uspokoic.ale myslè,ze po prostu mialas mega atak paniki i lèku.Jak zaczniesz siè chowac po kàtach ze strachu-to moze da Ci lekarz w koncu neroleptyk-w minimalnej dawce w polàczeniu z antydepresantem.Niekoniecznie ssri-moze trojpiersceinowiec jakis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Neurolog bèdzie pytal czy masz zaburzenia:widzenia,sluchu,chodzenia,zatrzymanie moczu,zaburzenia rownowagi,o bol w obrèbie konczyn,drgawki,o choroby przewlekle w Twojej rodzinie.tyle pamiètam ze swojego badania.acha i bèdzie takim mloteczkiem Cie stukal w kolana 8) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LasVegas, to podstawowe badanie,a co lekarz wymysli to nie wiem??Pojdziesz i sama zobaczysz :D tak jak Linka napisala-wymioty sà na tle nerwowym-ja tez kiedys wymiotowalam przy ataku paniki i lèku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie potrafi racjonalnie zażywać lekarstw ,to nie powinien się dziwić, że ma potem takie atrakcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Atak czego? Ty nie rozumiesz swoich problemów ze zdrowiem.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Marian o co Ci chodzi?Bo ja też nie rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy w życiu nie traktowałem lęku jako chorobę i nigdy się tym nie przejmowałem.Dla mnie objawem choroby może być ból. Aby go zaliczyć jako objaw nerwicy muszą być jednak spełnionych kilka warunków .Po 16 -stu latach nie wiem czy wszystko wiem o nerwicy. Jednak w przeciwieństwie do Ciebie nie mam obecnie powodu aby się skarżyć na nerwicę .Wylądowałaś kiedyś w szpitalu ,bo nałykałaś się APAPU na ból zęba. Nie jestem pewien czy mam Tobie wierzyć , że tylko bierzesz to co napisałaś .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nigdy w życiu nie traktowałem lęku jako chorobę i nigdy się tym nie przejmowałem.Dla mnie objawem choroby może być ból. Aby go zaliczyć jako objaw nerwicy muszą być jednak spełnionych kilka warunków .Po 16 -stu latach nie wiem czy wszystko wiem o nerwicy. Jednak w przeciwieństwie do Ciebie nie mam obecnie powodu aby się skarżyć na nerwicę .Wylądowałaś kiedyś w szpitalu ,bo nałykałaś się APAPU na ból zęba. Nie jestem pewien czy mam Tobie wierzyć , że tylko bierzesz to co napisałaś .

 

1.Nie tylko bol jest objawem choroby

2.Przy bolu zeba czlowiek traci glowe-ja podczas ostatniego bolu zeba lykalam pyralgine, ketonal oraz nurofen z kodeina, lejac na dawki dobowe. Po prostu bol byl z gatunku "chodze po scianach"!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

LasVegas z tego co napisałaś wzięłaś 2 tbl zomirenu czyli 0,5 mg, a zomiren też może powodować wymioty...może lek Ci zaszkodził.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś dorosła i sama decydujesz jak rozwiązujesz swoje problemy ze zdrowiem .Na temat lekarstw , tych które zażywasz, nie będę się wypowiadał ,bo ich nie znam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×