Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Natka21

beznadziejna nerwica:(:(:(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich znerwicowanych:-)

Zalogowalam sie bo mam nadzieje ze ci ktorzy przeszli juz nerwice albo sa w trakcie leczenia poradza jakims milym,pocieszjacym slowkiem:-) na nerwice zachowrowalam jakies 2 miesiace temu,bylam u psychiatry,przepisal mi leki ale nie czuje sie jeszcze tak jak powinno byc,niechce mi sie pracowac,wychodzic z domu,sprzatac bo mam wrazenie jakby ktos chcial mnie za to ukarac...probuje sobie wmawiac ze tak wcale nie jest ale jest mi ciezko:-) tym bardziej ze maz pracuje,jestem sama w domu a rodzina jest daleko( mieszkam w Niemczech)...napiszcie mi czy ktos z was mial tak samo:-) bo nie umiem sie sama pozbierac...Pozdrawiam goraco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natka21, a te leki to antydepresanty? Jeżeli tak, to musisz wiedzieć, że nie które mogą na Ciebie działać inne nie. To tak jak loteria, ten nie zadziała, to bierzesz inny, itd, aż w końcu znajdziesz odpowiedni dla siebie. Antydepresanty mają to do siebie, że rozkręcają się powoli, po kilku tygodniach dopiero. A myślałaś o tym, żeby iść do terapeuty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro nie masz rodziny w poblizu, idz do przyjaciolki, znajomej, pogadaj o problemach. Szkoda sie samemu meczyc, a milion razy lepszy kontakt face to face zamiast przez forum czy internet.

 

Nerwice leczy sie zmiana podejscia do zycia, niektorych spraw. Leki nie zalatwia sprawy - najszybciej chyba sobie poradzisz z problemami idac do specjalisty. Ale bycie otwartym na zmiany, rozmowy z innymi, itp znacznie polepszaja sytuacje.

 

Nerwica to nie choroba, wiec glowa do gory. To tylko stan gdy za duzo juz nerwow w naszym zyciu i zaczyna sie bunt naszego organizmu.

Bedzie dobrze, cos wymyslisz, w koncu nie z takimi problemami sobie radzilas w zyciu, nie?;)

 

pozdro;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×