Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
broda2500

Witam proszę o radę

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowy na tym forum ,chciałbym się dowiedziec co mi jest (może ktoś ma podobne objawy).Nagle bez powodu dostaję lekkie drżenie rąk,lekkie rozwolnienie, uczucie niepokoju, (objawy się nasilają)mocne poty,przyśpieszone bicie serca, wrażenie że zaraz zemdleje,uczucie że umieram.Po pewnym czasie to mi przechodzi.Żyję z tym już 15 lat. Zaznaczam że coraz gorzej to znoszę.EKG mam dobre,cukier w normie,nic mnie nie boli. Czekam na rady.Dziękuje.Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witaj Darku:)

Byłeś z tym problemem u jakiego lekarza? Psychologa albo psychiatry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razieu u lekarza rodzinnego który zapisał mi Xanax ,wziołem jedną tabletkę zobaczę co będzie dalej,kazał mi iśc do psychiatry (co kojarzy mi się źle czuję się zdrowy psychicznie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz po prostu nerwicę...z tego co piszesz o swoich objawach.

Ja zaczynam terapię u psychologa, ale uwierz mi że jak będzie konieczność żebym poszła do psychiatry to nie będę się zastanawiać, bo za duże problemy mam już sama ze sobą. I nie uważam tego za nic złego. Lekarz jak każdy inny aczkolwiek ludziom źle się kojarzy wizyta u psychiatry...widząc teraz po sobie jakie człowiek może mieć problemy ze sobą takie myślenie jest dla mnie trochę staroświeckie...

Zacznij może od psychologa...może uświadomi ci skąd wzięły się twoje problemy. Samemu ciężko czasami dojść do pewnych wniosków, zwłaszcza na swój temat...

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na razieu u lekarza rodzinnego który zapisał mi Xanax
Wygooglaj sobie o tym leku, to dowiesz sie, ze to jest lek stosowany glownie w psychiatrii.
wziołem
Pisze się: "wziąłem".

"Wziołem" kojarzy mi sie z ziołami, a to niewskazane w chorobach psychicznych.

jedną tabletkę zobaczę co będzie dalej,
Jak nie pojdziesz z tym do psychiatry, to Xanax doprowadzi do uzaleznienia - to wlasnie bedzie dalej ;)
kazał mi iśc do psychiatry
I bdb, to wlasciwy specjalista dla Ciebie.
(co kojarzy mi się źle
Dlaczego?
czuję się zdrowy psychicznie)
Na tym wlasnie polegają choroby psychiczne: nie wiesz, nie czujesz, a masz ;) Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Majster widzę że dla ciebie wszystko jest proste (np.gramatyka) ale ja mając 48 lat wiem że życie jest "różne".Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Broda2500 my tu wszyscy wiemy, że życie jest "różne". Tylko nie można siedzieć z założonymi rękami i bez sensu brać leki nie wiedząc nawet na co są. Idź do specjalisty i dowiedz się więcej o swojej chorobie.

Tu nic nie jest proste, ale to forum pomaga właśnie pewne rzeczy sobie uświadomić i podzielić się swoimi doświadczeniami bo być może komuś pomogą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Majster widzę że dla ciebie wszystko jest proste (np.gramatyka)
Nie wszystko, skad taki wniosek? Natomiast zasady prawidlowej pisowni slowa "wziąłem" okresla nie gramatyka, lecz ortografia.
ale ja mając 48 lat wiem że życie jest "różne".Pozdrawiam.
Jesli to wszystko, co wiesz o zyciu, to jednak wciąż mało. A wiek w zaden sposob nie okresla poziomu dojrzalosci.

Jesli moją wypowiedz potraktowales jako jakis zart lub atak, to znaczy, ze masz powazny problem z budowaniem relacji z otoczeniem. Moze tu wlasnie jest przyczyna Twojego nastawienia do psychiatry? Ja dostrzegam przede wszystkim to, ze nie odpowiadasz na zadane pytanie, a zamiast tego przyjmujesz postawe obronną. Zmien nastawienie, spuść troche powietrza, a moze znajdziesz tu z kims wspolny język? Moze przyjmiesz jakąś rade i podejmiesz dzialanie zamiast wypinania sie na swiat i zaslaniania swoją chorobą? Pozdrawiam wzajemnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Majster- trochę mi dowaliłeś ale mnie zrozum jestem mistrzem i co mam powiedzieć "chłopakom" na budowie ,idę się leczyć do psychiatry? To tak jakbym miał powiedzieć że mam coś z "głową". Dopóki jakoś dawałem sobie z tą moją przypadłością radę, było wszystko w porządku ale jest coraz gorzej ,i chyba muszę coś z tym zrobić. Pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Majster- trochę mi dowaliłeś
Nikt nie mówił, ze bedzie latwo.
jestem mistrzem i co mam powiedzieć "chłopakom" na budowie(...)
Kto i co jest dla Ciebie wazniejsze? Ty, czy chlopaki na budowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział, że masz się tłumaczyć całemu światu że chodzisz do psychiatry...

Chłopie wieź się w garść i zacznij się w końcu leczyć, skoro nie dajesz rady i widzisz, że jest coraz gorzej...

zacznij działać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Majster- trochę mi dowaliłeś ale mnie zrozum jestem mistrzem i co mam powiedzieć "chłopakom" na budowie ,idę się leczyć do psychiatry? To tak jakbym miał powiedzieć że mam coś z "głową".
Ja też nie rozumiem dlaczego masz się tłumaczyć jako majster "chłopakom"?

Zachowaj to dla siebie ,ustalasz robotę co ma być zrobione i jak.Masz coś do załatwienia na mieście i wychodzisz na godzinę. Myślisz że pracownicy to ci się ze wszystkiego zwierzają?

 

Napisz jakie nowe leki dostałeś od psychiatry i czy jest lepiej.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

broda2500, Witaj.

Pozbądź się stereotypowego sposobu myślenia o psychiatrze .Także stereotypowego myślenia o chorym psychicznie człowieku ,taki człowiek wcale nie jest zaśliniony,posikany ,nie bełkocze bezsensu itd.

Wizyta u psychiatry nie zaszkodzi Ci .

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem nowy na tym forum ,chciałbym się dowiedziec co mi jest (może ktoś ma podobne objawy).Nagle bez powodu dostaję lekkie drżenie rąk,lekkie rozwolnienie, uczucie niepokoju, (objawy się nasilają)mocne poty,przyśpieszone bicie serca, wrażenie że zaraz zemdleje,uczucie że umieram.Po pewnym czasie to mi przechodzi.Żyję z tym już 15 lat. Zaznaczam że coraz gorzej to znoszę.EKG mam dobre,cukier w normie,nic mnie nie boli. Czekam na rady.Dziękuje.Darek

 

 

wizyta u psychiatry konieczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×