Skocz do zawartości
Nerwica.com

Krótka historia o wiecznie małym chłopcu.


karmazyn

Rekomendowane odpowiedzi

Ten tekst nie jest pisany w calu publikowania go w gazetach, portalach internetowych itp wiec nie będzie on poprawny ani stylowo ani ortograficznie ani interpunkcyjnie. Jeśli Ci to przeszkadza po prostu nie czytaj. Będę również dość często rzucal kurwami…

To co napisze będzie chujowe, nudne oraz mój cel w pisaniu jest taki abym się wreszcie gdzies porządnie wygadal, bo już mam kurwa dosyć tego co we mnie siedzi. Kto wie, może to mi odrobine pomoze.

A wiec tak, mam na imie M., mam prawie 20 lat i jestem studentem informatyki.

Moje drugie imie to lama, milo mi. Jestem po prostu zyciowa lamą. Wszstko zaczelo się już w podstawówce. Non stop byłem przeciętnym niesmialym i grzecznym chłopcem. Niby wszystko ok. poza tym ze stwierdzono u mnie dysleksje to sobie jakos w szkole radziłem. nie byłem zadnym pośmiewiskiem ani nic w tym stylu. Byłem i już. Koniec kropka. Wszystko się zmienilo w 6. Klasie kiedy to moja jedna z najlepszych koleżanek, jeżeli nie najlepsza popelnila samobójstwo. Bardzo to przezylem, wlasciwie przezywam do dziś czyli prawie 7lat.

Jak to wiele osob mowi, czas leczy rany. A gowno prawda. Dobra zgoda, może teraz na co dzien o tym nie mysle ale kiedy tylko zostaje sam na sam ze sobą, oczywiście co?! A no wlasnie. Ale dobra idzmy dalej, w gimnazjum byłem tym samym bachorem co w podstawówce. Byłem, istniałem ale bez zadnych rewelacji. 0 sukcesow, bez rewelacji w ocenach. Wlasciwie to na tle całej klasy z ocenami wypadałem chujowo, ale pocieszałem się tym ze nie tylko ja mam slabe oceny. Jedynym moim sukcesem był ogolem dobry wynik z egzaminu gimnazjalnego.