Skocz do zawartości
Nerwica.com

"Złote Myśli"

pecek

Rekomendowane odpowiedzi

Monika1974,

Cóż... duża część odpowiedzi na to pytanie jest na tym wątku w moim chyba pierwszym poście, w którym streszczam fragment książki Ruiza. Podstawowy lęk to lek o to jak nas widzą inni i czy w związku z tym zasługujemy na ich miłość. To lęk pierwotny, moim zdaniem i nie tylko, któremu są podporządkowane wszystkie pozostałe lęki.

Tak bardzo boimy się naszych ciemnych stron, które, o ironio, nadają sens naszemu istnieniu jako przeciwieństwo tego czym w rzeczywistości jesteśmy, że aby je ukryć już nie tylko przed otoczeniem ale i przed sobą samym, jesteśmy gotowi sobie zrobić krzywdę.

I tu odpowiedź w pewnym sensie na pytanie wioli173, dostrzec je, zaakceptować, nie stawiać oporu tylko pokochać siebie jako jedną doskonałą całość.

Wiem, wiem, pięknie się pisze tylko jak przychodzi co do czego to kurrrrrwa doopa.

Przestanie być doopa, kiedy uwolnimy się od następnego pierwotnego uczucia, związanego z ocena naszych rodziców i z tym, że mamy być ich WIZYTÓWKĄ... czyli tym kim w istocie, jako kompletnie odrębne byty, nie jesteśmy... nieprawdaż Moniko? ;););) Szkoła Montessorii się kłania.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Przestanie być doopa, kiedy uwolnimy się od następnego pierwotnego uczucia, związanego z ocena naszych rodziców i z tym, że mamy być ich WIZYTÓWKĄ... czyli tym kim w istocie, jako kompletnie odrębne byty, nie jesteśmy... nieprawdaż Moniko? ;););) Szkoła Montessorii się kłania.

Prawdaż, prawdaż Thomasie ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Yes it is true what you may have heard whispering amongst the catacombs betwixt the night and nether-night! Why not say it out loud for all to hear. Let the fools doubt and sneer, it matters not. Be proud of your humanity and keep it unsullied and blessed.

This is as my Master told it to me and now I tell it to thee.

There are a billion names of damnation! A billion kinds of things that slither and slime and defile the land and sea and wind. Each thing is a kind of sin spawned by man's evil. And that man is very sinful there are many of these damned things and their power is great.

As the purpose of all things in nature is to increase so it is with the damned. They would we joined them and so they seek to overcome us. In alien forms they assault us. In sleep they come to spread doubt and fear among us. They would corrupt our hearts and see us damned too. Trust them not nor suffer them to live.

For each alien destroyed is a soul freed from eternal bondage. Each mortal alien life extinguished is a human soul raised to glory. Thus our eternal destiny is written in the blood of the alien.

With sword and spear destroy the alien. With cannon shot and gun blast smash the alien. With laser beam and searing plasma scatter the alien to the stars. With tooth and fist and hammer blows, with axe and shell and poison-bombs, with virus-charge and thermal mines!

Kill them! Kill them! Kill them all!

As my Master told it to me I now tell it to thee that thou shalt tell others in thy turn.

Najpiękniejsze, najlepsze słowa jakie kiedykolwiek spisanosalutehj9.gif.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi