Skocz do zawartości
Nerwica.com

BARDZO PROSZĘ O PORADĘ !!


Beta

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku witam serdecznie wszystkich na forum. Chciałabym prosić o poradę w sprawie pewnych dolegliwości, które spotkały mnie dzisiaj, a ponieważ nie znam się na psychologii nie potrafie ich zdjagnozować. Otóż jechałam dziś tramwajem i w pewnej chwili dostałam nagłego natłoku myśli które nachodziły jedna na drugą a ja nie mogłam ich opanować. Jedna myśl wynikała z drugiej i łączyła się z następną, ale ja nie mogłam ani dojść do ich sedna, ani sie skupić ani ich spamiętać. Trwało to około 15 minut, po czym nie pamiętam ani jednego wątku o czym przez te 15 minut myślałam. Nigdy czegoś podobnego nie odczułam, dlatego nie mam pojęcia co to są za objawy i czego dotyczą. Bardzo proszę o pomoc w zdjagnozowaniu tego przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt Cie tu nie zdiagnozuje - tu nie ma lekarza. Poza tym jeden taki epizod "wiosny nie czyni". Onegdaj miewalem takie stany regularnie i miewam do dzisiaj, jakos nie widze celu i sensu leczenia ich - bywają dość twórcze ;) Ale jesli bedzie sie to powtarzalo, lub gdy bedzie przyczyną jakiegos dyskomfortu, to zawsze mozna by sie kopsnąć do psychologa/psychiatry, bez skierowania nawet. Powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie na tak szybkie odpowiedzi. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jeden tego typu incydent nie stanowi jakiegokolwiek powodu do paniki czy odwiedzin u psychologa. Może źle sie wyraziłam, ale było to po prostu tak "dziwne", że napisałam ten post z czystej ciekawości i myślałam ze moze ktoś z was bedzie wiedział jak taka (przepraszam za proste określenie) "wiksa" się nazywa:) Bardzo dziękuję za odp. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto