Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
swawel

perfumy z allegro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakie macie doświadczenie jeśli chodzi o zakupy perfum poprzez allegro czy macie jakiś zaufanych sprzedawców którzy sprzedają faktycznie orginalne perfumy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o zakup perfum na allegro, to mam nienajlepsze doświadczenia - dwa razy trafiłam na podróbki. Dobre, konkurencyjne ceny mają perfumerie internetowe, tam na pewno są produkty oryginalne (przenajmniej ja zawsze trafiałam na oryginały). Kupowałam na perfumeria.pl, iperfumy.pl, e-glamour.pl i asteria.pl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeden raz w życiu kupiłem perfumy na allegro. Był to Davidoff Coll Water. I cóż... zamapch miał być mocny a ja go wogóle nie czuje :/ Nie wiem co mam o tym myslec:/ A wydałem 99 zł :( Eh..... Teraz powaznie sie zastanowie czy tu kupie perfumy. Chociaz za te oryginalne naprzyklad z sephory to trzeba krocie zaplacic na ktore mnie nie stac :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raz kupowałem czarnego adidasa (męski) na allegro i bardzo chwale sobie ten zakup. Perfum dostałem oryginalny nie jakąś podróbkę a to wszystko za mniej niż 50% ceny sklepowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wiele sklepów na Allegro sprzedaje. A w perfumeriach jest drożej, nawet tych internetowych.

 

Fable- Coll Water nigdy nie był mocny :P Wiem, bo mój luby kiedyś ich używał, taki delikatny zapach, ledwo czuć w sumie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ja jeden raz w życiu kupiłem perfumy na allegro. Był to Davidoff Coll Water. I cóż... zamapch miał być mocny a ja go wogóle nie czuje :/ Nie wiem co mam o tym myslec:/ A wydałem 99 zł :( Eh..... Teraz powaznie sie zastanowie czy tu kupie perfumy. Chociaz za te oryginalne naprzyklad z sephory to trzeba krocie zaplacic na ktore mnie nie stac :/

pewnie kupiłeś wodę toaletową, a nie perfumy :mrgreen:

 

jesli chodzi o zapach to mamy 3 rodzaje :

1) wody toaletowe

2) wody perfumowane

3) perfumy

 

1) trzymają sie najkrócej i są najmniej intensywne, w przeciwieństwie do 3). Oczywiście 3) są tym samym najdroższe.

Z tego, co kojarze, to Davidoff wypuszcza na polski rynek głównie wody toaletowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam firmę FM, to takie podróby oryginały. W katalogu -> http://www.verso.pl/katalog.pdf mamy numery i odpowiadające im markowe perfumy/wody toaletowe itd. Zamawiamy, dostajemy flakonik (wszystkie numery mają identyczne) z naklejonym numerkiem, zdecydowanie taniej niż oryginał, a muszę powiedzieć, ze niczym nie ustępują prawdziwym zapachom. Są wydajne, dłuugo i intensywnie pachnące. Testowałam i testuję nadal - obecnie mam w domku Opium YSL z FM i jest genialny.

http://www.perfumy.fm/index.php?dzid=32&did=21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

O właśnie Linka. Ja też ich polecam jeśli chodzi o zakupy u nich- Chance Chanel'a z FM lepiej pachną niż oryginały :mrgreen: I te ich zapachy baaardzo długo się trzymają! Z tego co pamiętam to 40zł kosztuje flakon 50ml ?

Ale nie polecam pracy u nich- kiedyś X lat temu byłam na rozmowie, porażka :?:roll:

 

I też polecam takie perfumy w fiolkach po 20ml, bardzo dobre podróbki :great:

 

envy.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

A jakie perfumy mi polecacie??? Tylko takie zeby były mocniejsze od Cool Water. Prosze o profesjonalne propozycje !!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak można "polecić" komuś perfumy? - albo się podobają, albo nie. Trzeba się bujnąć do perfumerii i testować, testować, testować :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Fable, zalezy co lubisz??korzennne, mocne,orientalne,czy orzezwiajace zapachy ?mojemu malzowi kupuje od Marc O' Polo.Genialne zapachy.rozkladaja mnie na kolana :lol::twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Hej!

 

A jakie perfumy mi polecacie??? Tylko takie zeby były mocniejsze od Cool Water. Prosze o profesjonalne propozycje !!!!!!

idź do jakiejś drogerii i wypróbuj trochę testerów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze ja sie kompletnie na tym nie znam :/ A do drogerii mi sie nie chce. Jak znacie jakies fajne perfumy to czekam na propozycje, najlepiej max. do 150 zł. I zeby byly mocniejsze od Davidoff Cool Water - bo tego wcale nie czuje ! :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Fable, Marc O'Polo Pure green, Chanel Allure Homme Sport-tak akurat na wiosnè i lato :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fable,

 

Z domu Ci sięnei chce wychodzić?

 

Idź, sam przetestuj. Wypisz na kartce warte uwagi i popros o próbki, powąchasz i wybierzesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Fable, Chanel Allure Homme Sport

 

Kocham je! Tak, tak, polecam :smile: A to męskie mają być, tak? To jeszcze zielone Lacoste, Signature z Oriflame'a i Diamond Armaniego- mocno je czuć i piękne są.

 

Ale najlepiej samemu iść powąchać do perfumerii. Albo kup sobie najpierw próbkę na Allegro, koszt ok 10zł z przesyłką :P:smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to mają być męskie perfumy. Ale mi się nie chce testować. Czekam na propozycje, pojde do sklepu i kupie. I już. Mnie to zwisa jaki to bedzie zapach, naprawde. Jesli chodzi o perfumy mi to jest zupelnie obojetne, dlatego czekam na jeszcze kolejne propozycje, najlepiej z cenami. Takie zeby nie byly za drogie bo kasy nie mam :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci polecę perfumy walące krowią kupą, a 5 zł też kupisz?..........jedne się podobają inne nie - dziwne to podejście dla mnie, w takim przypadku to nie lepiej sobie darować po prostu perfumy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie ma tu nic dziwnego. Ja tylko prosze grzecznie o porady, nic wiecej. skoro Ty lubisz perfumy za 5 zł to ja szanuje Twoje zdanie, ale wiedz ze ja takie perfumy juz kupowałem. Znam perfumy za tą cenę. Teraz prosze o porady o perfumy z troche wyzszej półki, to wszystko ;) Czy to takie trudne?

 

P.S. Dziekuje za propozycje wczesniejsze, napewno pojde do sklepu i zobacze jak pachna. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Fable- widziałam już wiele zestawień gdzie kobiety wymieniały swoje ulubione, męskie zapachy. I jest jeden zapach który najczęściej się przewijał w wypowiedziach, bardzo uniwersalny, mi także bardzo się podoba, a mianowicie ten:

http://allegro.pl/item982084705_paco_rabanne_1_million_edt_100_ml_one_milion.html

 

I cenowo też się mieści w Twojej skali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dziękuje Ci za KONKRETNĄ propozycje :D Jednak są na tym forum jeszcze życzliwe duszyczki :* Dzieki. Cena jest oczywiście odpowiednia, pewnie jeszcze zajde do perfumerii by jakis tester zobaczyc, ale musze sobie cos kupic a ja sie kompletnie nie znam na perfumach bo przez dlugi czas ich nie uzywalem :P Takze jeszcze raz dzieki, a jak Ci sie jeszcze cos przypomni to daj znac! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
No dziękuje Ci za KONKRETNĄ propozycje :D Jednak są na tym forum jeszcze życzliwe duszyczki :* Dzieki. Cena jest oczywiście odpowiednia, pewnie jeszcze zajde do perfumerii by jakis tester zobaczyc, ale musze sobie cos kupic a ja sie kompletnie nie znam na perfumach bo przez dlugi czas ich nie uzywalem :P Takze jeszcze raz dzieki, a jak Ci sie jeszcze cos przypomni to daj znac! :)

tylko ze pacco rabbane kosztuje ponad 200 zł/50 ml w Rossmannie np...........

 

Fable, idźże do tej drogerii i wyniuchaj co Ci się podoba, a jak nie to weź pierwszą lepszą perfumę z półki, na jedno wyjdzie :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To jeszcze powąchaj sobie te:

1. http://allegro.pl/item991296978_okazja_chanel_allure_homme_sport_100ml.html CHANEL

2. http://allegro.pl/item976498222_emporio_armani_diamonds_50ml_sklep_krakow.html ARMANI

3. http://allegro.pl/item977327911_lacoste_essential_125_ml_tester_probka_gratis.html LACOSTE

 

To są te o których wcześniej Ci napisałam. Możesz też ich próbki kupić na allegro, koszt jednej to ok 5zł.

 

[Dodane po edycji:]

 

Paradoksy- proszę, za 135 zł 100ml. Nie kupuje się perfum w perfumeriach bo zbankrutować można... :roll:

 

http://allegro.pl/item988819059_paco_rabanne_one_milion_100_ml_przesylka_gratis.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzieki, napewno cos wybiore. Na razie musze jeszcze zuzyc moja wode Davidoff Cool Water :D Strasznie sie rozczarowałem. Nic nie czuć :P Pozdrawiam! I dzieki za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×