Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Adaś2222

Pamiętacie mój temat o

Rekomendowane odpowiedzi

braku wytrysku spowodowanym Paromerckiem? Teraz zmniejszyłem dawkę z 2mg na 1mg i mam spazmy nocne. Czy to normalne, że facet w wieku 22 lat ma spazmy nocne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

no mnie tez skurcze łapią nocami , ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaś2222, słuchaj nie wiem, nie jestem lekarzem, ale na logikę, skoro tyle czasu twój organizm magazynował materiał genetyczny, i nie mógł sie go pozbyć to teraz nadrabia i dzieje się to mimowolnie :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ożesz :lol: wybacz adaś, dziękuje.. mój pierwszy uśmiech tego dnia. Niestety, ja nie ekspert ale spazmy nocne też miewam :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że parę osób rozbawiłem ;-). Co do tematu to mam stałą partnerkę i już odkąd nie biorę leku było sporo ładnych wytrysków. A teraz w nocy raptem puuuum sam strzelił i tak myślałem, że to trochę dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaś2222, jeśłi to jakieś jednoraozwe przypadki to chyba nie ma się co martwić, może to skutek zmiany dawki leku?

Jeśłi ci to przeszkadza i zdarza się często może zgłoś to lekarzowi :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwyżej tak, ale ja chyba mam natręctwo takie, że lubię pisać o moich różnych schorzeniach np. jak coś jest nie prawidłowe albo czegoś jest za dużo, po prostu daje mi to ulgę, że to czytacie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Adaś2222, hahah nie szukaj już zaburzeń w sobie :mrgreen: każdemu zdrowemu facetowi się to zdarza Ty ekshibicjonisto słowny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zmniejszyłeś dawkę z 20 mg na 10 rozumiem, a nie z 2 na 1? ;) zmazy nocne są normalne jak ktoś jest przyzwyczajony do częstego "opróżniania" się, a później gwałtownie tego zabraknie. Organizm przez jakiś czas będzie pozbywał się spermy sam, po jakimś czasie stanie się to coraz rzadsze aż ustanie - przynajmniej ja tak miałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×