Skocz do zawartości
Nerwica.com

Brak glebszych uczuć


vitalis

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Wybaczcie chaos jaki prawdopodobnie panuje w tym poscie.

 

Jestem 22-letnim, podręcznikowym przykladem introwertyka-samotnika, ktory jak do tej pory wiedzie spokojne zycie. Niczego mi w zyciu nie brakuje, nie mam problemow z prawem, uzaleznieniami, rodziną, znajomymi, zdrowiem, nic z tych rzeczy. Studiuję, mam swoje zainteresowania, kilka sukcesow na koncie, jestem takze aktywny fizycznie, zwyczajnie zyje jak kazdy czlowiek i staram sie przec naprzod. Niby wszystko ok, niejeden moglby pozazdroscic, ale...

 

Ostatnio zastanawialem sie nad tym dlaczego wciaz jestem sam, dlaczego wszystko takie szare, dlaczego tak irytuja mnie ludzie i wrecz momentami obezwladnia mnie obojetnosc. Jak ide spac, mysle ze nie mam po co sie budzic, jak juz sie budze, mysle ze nie mam po co wstawac, bledne kolo. Mysli samobojcze to juz norma, choc od razu powiem ze dzialaja jedynie na poziomie "fantazji". Nigdy nie bralem ich na powaznie, po prostu czesto mysle o smierci i o tym, jak to bedzie.

 

Poza tym zadnej satysfakacji z osiaganych celow, zadnego zalu z powodu niespelnienia innych, nie mam nawet motywacji zeby ciagnac te studia, ale ide w zaparte, tylko dlatego, ze rodzicom zawsze zalezalo na moim wyksztalceniu i tez wlozyli w nie sporo wysilku.

 

"Znajdz se dziewczyne", prosta recepta, ktora slysze od paru lat i ktora probuje zrealizowac, no ale coz - nie uklada sie w tej plaszczyznie. Podejmowalem rozne proby, ale zawsze byl ten brak zaangazowania, czy to po jednej czy drugiej stronie.