Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Adrianadrian

Witam potrzebuję pomocy !!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem ze czuje się osłabiony wydaje mi się że gorzej widze,mam leki jakieś iść do centrum handlowego kościoła itp wydaje mi się że zaraz zemdleje robi mi się jakoś. Słabo ale nigdy jeszcze nie zemdlałam przez nerwy miałem już biegunki bóle brzucha głowy miał ktoś podobnie jak sobie pomóc ?badania robiłem to głowy morfologię prześwietlenie odcinka szyjnego EKG itp i wszystko jest ok w tej chwili chodzę do neurologa i biorę xanax propanolt biotropil i triticco czy jakoś tak to jest masakra nie chcę mi się nawet iść na spacer bo boje się że coś mi się stanie mam zawroty mdłości jak ktoś miał podobnie proszę o wiadomość pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj .Masz objawy depersonalizacji ,spowodowane rozwojem tolerancji na xanax ,a co za tym idzie uzaleznieniem.Poprostu masz zespół odstawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałam takie jazdy bez żadnego uzależnienia. To wygląda na objawy nerwicy trochę, może fobii społecznej bo masz to w miejscach pełnych ludzi, tak? Pomagają ci leki, długo je bierzesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×