Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
elo

41 pytań-twój typ osobowości.

Rekomendowane odpowiedzi

jeden z tych testow gdzie nie daje rady zdecydowac bo obie odpowiedzi moga pasowac wiec se losuje

 

Ludzie o tym typie charakteru sa spokojni, mili i sumienni. Mozna miec pewnosc, ze ukoncza powierzone zadanie. Zazwyczaj przedkladaja potrzeby innych ponad wlasne. Wierni i praktyczni w podejsciu, cenia bezpieczenstwo oraz tradycje. Posiadaja dobrze rozwiniete poczucie przestrzeni i dzialania. Potrafia wiele powiedziec o innych ludziach. Sa wyjatkowo wyczuleni na ludzkie uczucia. Interesuje ich sluzenie innym.

 

hehe z pewnoscia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ty sie nie smiej bo ja sie serio potrafie wszedzie zgubic!!! enpe jak bylam mala to wlazilam do poszewki a potem nie moglam z niej wyjsc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie o tym typie charakteru sa spokojni, powazni, wrazliwi i przyjazni. Unikaja konfliktów, nie sa sklonni do czynów bedacych powodem konfliktu. Lojalni i wierni. Posiadaja wyjatkowo dobrze rozwiniete zmysly, oraz wrazliwosc estetyczna na piekno. Nie sa zainteresowani dowodzeniem i kontrolowaniem innych ludzi. Posiadaja równiez szerokie horyzonty myslowe oraz latwo sie przystosowuja. Wykazuja sie oryginalnoscia i kreatywnoscia. Ciesza sie kazda chwila zycia.

 

 

wiele by sie zgadzało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mam mordercze instynkty :lol:

 

Twój typ osobowosci:

 

Ludzie o tym typie charakteru sa spokojni, maja dystans do innych. Zainteresowani sa tym, jak funkcjonuje swiat. Posiadaja swietne zdolnosci manualne. To ryzykanci zyjacy chwila. Zazwyczaj zainteresowani i utalentowani w sportach ekstremalnych. Niewymagajacy wiele od zycia. Lojalni w stosunku do kolegów i swoich systemów wartosci. Nie przejmujacy sie zbytnio lamaniem prawa, jesli nie pozwala ono im czegos osiagnac. Niezalezni i analitycznie myslacy, wyrózniaja sie umiejetnoscia znajdywania rozwiazan napotykanych problemów.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

 

Policjanci, detektywi, patolodzy sadowi, programisci komputerowi, informatycy, inzynierzy, stolarze, mechanicy, piloci, kierowcy, sportowcy, przedsiebiorcy, strazacy, sanitariusze, robotnicy budowlani, stomatolodzy, inzynierowie elektryki, rolnicy, zolnierze, kuratorzy, pracownic hut, pracownicy transportowi, zabójcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

elo, No mówię. Pisałaś kiedyś ze masz mapę pokoju a dalej to tylko z gpesem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój typ osobowosci:

 

Ludzie o tym typie charakteru sa powazni i cisi, zainteresowani zapewnieniem sobie bezpieczenstwa i spokojnego zycia. Takze nieslychanie sumienni, odpowiedzialni i niezawodni. Posiadaja dobrze rozwinieta zdolnosc koncentracji. Przewaznie zainteresowani wspieraniem i promowaniem tradycji oraz ustalen. Dzieki dobremu zorganizowaniu i pracowitosci, pracuja oni pewnie w kierunku wytyczonych wczesniej celów. Sa w stanie wypelnic kazde zadanie, jak juz nastawia sie na nie.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

 

Kierownicy przedsiebiorstw, administratorzy i zarzadzajacy, ksiegowe, policjanci, detektywi, sedziowie, prawnicy, lekarze, dentysci, programisci komputerowi, analitycy systemów, informatycy, rewidenci, elektrycy, nauczyciele matematyki, inzynierzy techniczni, pracownicy hut, technicy, czlonkowie strazy miejskiej.

 

Uwaga: Nie krepuj sie, zamiesc powyzszy opis osobowosci na swojej wlasnej stronie internetowej/blogu

 

 

mi to wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiejskifilozof, a niech sie bawią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

wiejskifilozof o kim mowa? Bo ja myślę, że nikt przy zdrowych zmysłach tu nie wchodzi :P

Piszesz o iiwie :P

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiejskifilozof, wiesz, czasem komuś coś sie wymcnie, nie piętnujmy tego :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, szczególnie ostatni wyraz :mrgreen:

 

Twój typ osobowosci:

Ludzie o tym typie charakteru sa praktycznymi i zorganizowanymi tradycjonalistami. Czesto wysportowani. Nie interesuja ich teorie, czy kwestie abstrakcyjne, dopóki nie zobacza ich praktycznego zastosowania. Posiadaja sprecyzowana wizje jak wszystko powinno wygladac. Lojalni i pracowici. Lubia dowodzic. Wyjatkowo zdolni w organizacji i prowadzeniu dzialan. ,,Dobrzy obywatele” ceniacy bezpieczenstwo i spokojne zycie.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

 

Zolnierze, zarzadcy handlowi, menadzerzy, policjanci, detektywi, sedziowie, urzednicy finansowi, nauczyciele, przedstawiciele handlowi, pracownicy rzadowi, agenci ubezpieczeniowi, ubezpieczyciele, pielegniarze, nauczyciele do spraw technicznych i handlowych, mafiozi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
....

Zolnierze, zarzadcy handlowi, menadzerzy, policjanci, detektywi, sedziowie, urzednicy finansowi, nauczyciele, przedstawiciele handlowi, pracownicy rzadowi, agenci ubezpieczeniowi, ubezpieczyciele, pielegniarze, nauczyciele do spraw technicznych i handlowych, mafiozi.

Odkryj swoje powołanie. :lol:

 

wiejskifilozof o kim mowa? Bo ja myślę, że nikt przy zdrowych zmysłach tu nie wchodzi :P...

Zakładając podział chorych na zdiagnozowanych i niezdiagnozowanych, to pewnie tak jest. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

salirka morderca misty eyed mafiozo lepiej z tuetjszymi kobitami nie zadzierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiejskifilozof o kim mowa? Bo ja myślę, że nikt przy zdrowych zmysłach tu nie wchodzi :P

Piszesz o iiwie :P

 

No :D nie o niej,zresztą nie wiem jaki ma problem.Wiem,że jest fajna

wiejskifilozof, wiesz, czasem komuś coś sie wymcnie, nie piętnujmy tego :D

 

Ja nie zamierzam :D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój typ osobowosci:

 

Ludzie o tym typie charakteru sa powazni i cisi, zainteresowani zapewnieniem sobie bezpieczenstwa i spokojnego zycia. Takze nieslychanie sumienni, odpowiedzialni i niezawodni. Posiadaja dobrze rozwinieta zdolnosc koncentracji. Przewaznie zainteresowani wspieraniem i promowaniem tradycji oraz ustalen. Dzieki dobremu zorganizowaniu i pracowitosci, pracuja oni pewnie w kierunku wytyczonych wczesniej celów. Sa w stanie wypelnic kazde zadanie, jak juz nastawia sie na nie.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

 

Kierownicy przedsiebiorstw, administratorzy i zarzadzajacy, ksiegowe, policjanci, detektywi, sedziowie, prawnicy, lekarze, dentysci, programisci komputerowi, analitycy systemów, informatycy, rewidenci, elektrycy, nauczyciele matematyki, inzynierzy techniczni, pracownicy hut, technicy, czlonkowie strazy miejskiej.

 

Zastanawiam się skąd w tym zestawieniu policjanci i członkowie straży miejskiej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie o tym typie charakteru sa praktycznymi i zorganizowanymi tradycjonalistami. Czesto wysportowani. Nie interesuja ich teorie, czy kwestie abstrakcyjne, dopóki nie zobacza ich praktycznego zastosowania. Posiadaja sprecyzowana wizje jak wszystko powinno wygladac. Lojalni i pracowici. Lubia dowodzic. Wyjatkowo zdolni w organizacji i prowadzeniu dzialan. ,,Dobrzy obywatele” ceniacy bezpieczenstwo i spokojne zycie.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

 

Zolnierze, zarzadcy handlowi, menadzerzy, policjanci, detektywi, sedziowie, urzednicy finansowi, nauczyciele, przedstawiciele handlowi, pracownicy rzadowi, agenci ubezpieczeniowi, ubezpieczyciele, pielegniarze, nauczyciele do spraw technicznych i handlowych, mafiozi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Twój typ osobowosci:

 

Ludzie o tym typie charakteru sa spokojni, powazni, wrazliwi i przyjazni. Unikaja konfliktów, nie sa sklonni do czynów bedacych powodem konfliktu. Lojalni i wierni. Posiadaja wyjatkowo dobrze rozwiniete zmysly, oraz wrazliwosc estetyczna na piekno. Nie sa zainteresowani dowodzeniem i kontrolowaniem innych ludzi. Posiadaja równiez szerokie horyzonty myslowe oraz latwo sie przystosowuja. Wykazuja sie oryginalnoscia i kreatywnoscia. Ciesza sie kazda chwila zycia.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

 

Artysci, muzycy, kompozytorzy, projektanci, opiekunki do dzieci, pracownicy spoleczni, doradcy, nauczyciele, weterynarze, lesniczy, przyrodnicy, ksiegowi, stolarze, pracownicy uslugowi, wyzsi duchowni, sekretarki, pracownicy medyczni, kelnerzy, kucharze, pielegniarki, mechanicy, terapeuci, radiolodzy.

 

Uwaga: Nie krepuj sie, zamiesc powyzszy opis osobowosci na swojej wlasnej stronie internetowej/blogu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Twój typ osobowosci:

 

Ludzie o tym typie charakteru sa spokojni, maja dystans do innych. Zainteresowani sa tym, jak funkcjonuje swiat. Posiadaja swietne zdolnosci manualne. To ryzykanci zyjacy chwila. Zazwyczaj zainteresowani i utalentowani w sportach ekstremalnych. Niewymagajacy wiele od zycia. Lojalni w stosunku do kolegów i swoich systemów wartosci. Nie przejmujacy sie zbytnio lamaniem prawa, jesli nie pozwala ono im czegos osiagnac. Niezalezni i analitycznie myslacy, wyrózniaja sie umiejetnoscia znajdywania rozwiazan napotykanych problemów.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

 

Policjanci, detektywi, patolodzy sadowi, programisci komputerowi, informatycy, inzynierzy, stolarze, mechanicy, piloci, kierowcy, sportowcy, przedsiebiorcy, strazacy, sanitariusze, robotnicy budowlani, stomatolodzy, inzynierowie elektryki, rolnicy, zolnierze, kuratorzy, pracownic hut, pracownicy transportowi, zabójcy.

 

Co to za test...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie o tym typie charakteru sa spokojni, maja dystans do innych. Zainteresowani sa tym, jak funkcjonuje swiat. Posiadaja swietne zdolnosci manualne. To ryzykanci zyjacy chwila. Zazwyczaj zainteresowani i utalentowani w sportach ekstremalnych. Niewymagajacy wiele od zycia. Lojalni w stosunku do kolegów i swoich systemów wartosci. Nie przejmujacy sie zbytnio lamaniem prawa, jesli nie pozwala ono im czegos osiagnac. Niezalezni i analitycznie myslacy, wyrózniaja sie umiejetnoscia znajdywania rozwiazan napotykanych problemów.

 

Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

Policjanci, detektywi, patolodzy sadowi, programisci komputerowi, informatycy, inzynierzy, stolarze, mechanicy, piloci, kierowcy, sportowcy, przedsiebiorcy, strazacy, sanitariusze, robotnicy budowlani, stomatolodzy, inzynierowie elektryki, rolnicy, zolnierze, kuratorzy, pracownic hut, pracownicy transportowi, zabójcy. (lol)

 

<3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ludzie o tym typie charakteru sa ukierunkowani na kontakty miedzyludzkie. To zwolennicy rozrywki, zapalajacy swoim entuzjazmem innych. Zyja chwila i uwielbiaja nowe doswiadczenia. Stronia od teorii i bezosobowych analiz. Zainteresowani sluzba innym ludziom. W kregach spolecznych sa zazwyczaj w centrum uwagi. Posiadaja dobrze rozwiniety zdrowy rozsadek i praktyczne podejscie do zycia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×