Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
OLX88

Czy to aby napewno nerwica?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono:)

Mam 28 lat, jestem mężczyzną :)

Chciałem zasięgnąć rady ludzi, którzy już TO przeszli lub dalej to leczą.

Otóż po skrócie napiszę o co chodzi i jak się zaczęło.

Kilka lat temu jak jeszcze mieszkałem z rodzicami i żoną przyszłą, miałem bardzo dużo kłótni praktycznie dzien w dzien ;)

Było to około 4 lata temu, wtedy też zaczął boleć mnie brzuch dziwnie, zaczęły się problemy z wypróżnianiem.

Od kilku lat czuje się osłabiony. Niedawno doszły mi jeszcze zawroty głowy i to takie dosyć intensywne, wraz z uczuciem nie trzymania równowagi. NIe chce mi się nic robić, na wolnym przeważnie leżę całymi dniami.

Zbadań które wykonałem w tym czasie to: USG j.b, Gastroskopia, krew utajona, morfologia +płytki, dimmery,potas, sód, TSH, RTG kręgosłupa szyjnego, TK głowy, RM głowy. U neurologa próby romberga. Laryngolog również po zaglądnięciu w ucho nic nie widzi. Okulista to samo. Poszedłem do psychiatry, otrzymałem seronil 10mg przez 7 dni, następnie 20mg. W razie napadu klonozepan. Pytanie moje brzmi... czy to napewno nerwica? dodam jeszcze że podczas ataku zawrotów głowy strasznie pocą mi się ręce. Zrobiłem się nerwowy na dźwięki i ogólnie na wszystko.

Po jakim czasie seronil zacznie działać aby zniknęły mi zawroty głowy? i po jakim czasie przechodzą skutki uboczne? bo na tą chwilę czuję się pobudzony i mam huśtawki nastroju.

Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chce tu uchodzić za mądrale ale na 100% kolego. Każdy chyba z Nas tu zarejestrowanych miał takie same objawy.

To i tak dopiero początek :-) są znacznie gorsze, także dobrze, że coś robisz w kierunku zlikwidowania swoich dolegliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odzew ;)

w jakim sensie "dopiero początek" ? Skoro już podjąłem się leczenia? :/

nie straszcie :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie no powiedziałem Ci, że dobrze zrobiłeś podejmując kroki w kierunku wyzdrowienia. Nie musisz się obawiać niczego.

Jak tolerancja na leki? jak samopoczucie? 3maj się kolego!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podpisuje się pod post Pana Krzysztofa, aby utwierdzić Cię w przekonaniu że objawy wyżej wymienione najczęściej wskazują na nerwice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie no powiedziałem Ci, że dobrze zrobiłeś podejmując kroki w kierunku wyzdrowienia. Nie musisz się obawiać niczego.

Jak tolerancja na leki? jak samopoczucie? 3maj się kolego!

 

3ci dzień zażywania seronilu i jak narazie skutkow ubocznych nie widać ;) oby tak dalej, co prawda to 10mg a wiec prawie nic. Ale mam nadzieje ze po wskoczeniu na 20mg nie bedzie problemów. Po mozarinie miałem duuużo gorzej.

 

Dobrze wiedzieć, że są ludzie którzy to rozumieją.

 

Klonozepanu staram sie nie brać, staram się sam walczyć jak przychodzi "skok" :)

Najgorsze to uczucie braku stabilności podczas chodzenia. Druga rzecz taka, że pracuję jako sprzedawca :D

Kiedy tak naprawde seronil zaczyna działać?

Dzięki za odopwiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, ja nie brałem niczego, musisz popytać tutaj ludzi którzy mieli z tym doświadczenia.

Nom problem z chodzeniem mnie też na długo wyłączył z życia. Było ciężko ale jakoś znikły

te objawy.

 

Słyszałem gdzieś że dobrze dobrane leki działają bezobjawowo. Moja znajoma ładowała z 5-6

rodzai po kolei i nic. Zoloft czy jakoś dopiero zadziałał - bez skutków ubocznych, po prostu objawy

ustały dzięki niemu. Jak ktoś ma objawy znaczy lek źle dobrany.

 

Nie wiem, nie jestem psychiatrą - piszę co ludzie z mojego otoczenia doświadczyli na sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak, dobrze wiedzieć ;)

Ogólnie od swojej lekarz dostałem info ze przez kilka pierwszych dni mogą działać na mnie ze skutkiem odwrotnym niż zamierzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×