Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lisa_

Odstawić na własną rękę.

Rekomendowane odpowiedzi

Od marca leczę się na nerwicę lękową. Biorę Escitalopram 10 mg. Byłam w maju na wizycie, lekarka zostawiła ten sam lek, następna wizyta w sierpniu... A mi po głowie chodzi odstawienie leku już, na własną rękę, choćby na próbę... Objawy znikają, staram się próbować walczyć z sobą innymi sposobami niż tylko leki... Zastanawiam się tylko, czy to nie za wcześnie na odstawienie, może mi to wyjść na złe? Waham się, choć coś mi mówi 'spróbuj i skończ się truć, sama mozesz wiecej niż ci się wydaje..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Lisa_, Niczego nie odstawiaj na własną rękę ,lepiej porozmawiaj o tym z lekarką na następnej wizycie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lisa_, nie wolno odstawiać leków na własną rękę,możesz dostać nie przyjemnych skutków ubocznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko gdzie tam koniec sierpnia... A ja bym chciała już ich nie brać.

 

-- 07 cze 2014, 22:00 --

 

Może przynajmniej sobie dawkę zmniejszyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lisa_, mówię ci nie świruj,bo jak się zaczniesz potem źle czuć to co zrobisz?

nawet zmniejszenie dawki nie polega na tym że od razu przeskakujesz np.z 20 mg na 10,tylko jest to w czasie rozłożone.

Przynajmniej zadzwoń do lekarza a jak nie masz numeru to spróbuj popytać u lekarza pierwszego kontaktu,nawet jak nie wie to ma środki żeby sprawdzić i zawsze to bezpieczniejsze niż na własną rękę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lisa_, jakie truć?!!! jakie truć??!!! to nie trucizna. rany, z choinki sie urwałaś????!!!

bierzesz leki od marca i chcesz juz odstawiać?po cholere w ogole zaczynalas?!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zima, żeby przeszły zawroty głowy i koniec... Nie chcę brać ich latami. Przytyłam już 7 kg, wyglądam jak wieloryb, dieta nawet nie pomaga ani ćwiczenia... Wszystko stoi we mnie jak głupie... Źle się czuję ze sobą... Wiem, że może głupio gadam... Ale chcę, żeby to leczenie trwało jak najkrócej... Uspokoić to i zostawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
zima, żeby przeszły zawroty głowy i koniec... Nie chcę brać ich latami. Przytyłam już 7 kg, wyglądam jak wieloryb, dieta nawet nie pomaga ani ćwiczenia... Wszystko stoi we mnie jak głupie... Źle się czuję ze sobą... Wiem, że może głupio gadam... Ale chcę, żeby to leczenie trwało jak najkrócej... Uspokoić to i zostawić.

To akurat można zrozumieć ale wiesz nic na własną rękę dieta +ćwiczenia i już coś osiągniesz może póki co skup się na tym?Lekarzowi powiedz na wizycie i daj sobie czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×