Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Leszy

Pytanie o Amitryptylinę

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

w zeszłą środę wznowiłem leczenie Fluoxetyną(tabletka co poranek) i Amitryptyliną(tabletka na noc).

Chciałem zapytać, czy to normalne, że po Amitryptylinie mam efekty uboczne, których nie odnotowałem w 2011 roku, gdy również ją zażywałem? Chodzi o to, że przez dzień jest wszystko w porządku, ale gdy obudzę się w nocy, czuję gwałtowną gonitwę myśli, jestem bardzo pobudzony ruchowo oraz właśnie psychicznie, co utrudnia mi spokojny sen. Nie ukrywam, że nie jest to zbyt przyjemne. Najlepsze jest to, że to dzieje się przy połowie a nawet mniejszej połowie tabletki(nie całej). Czy to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Także w połączeniu z Fluo, w tej sferze nic się nie zmieniło. Zaleta Amitryptyliny to ta, że mam bardzo barwne i raczej pozytywne sny, a takich nie doświadczyłem od ponad 2 lat. Chciałbym się upewnić, że to minie, a jeśli nie, to czy powinienem ją odłożyć i powiadomić o tym lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×